Andrebolleiovnen Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Har vært i fin form hele svangerskapet . Men den siste uken har jeg ikke vært i slaget... Føler meg uggen... Litt fyllesyk... Leter etter energi, blir fort sur og kjenner på gravid hormoner jeg ikke har kontroll på... Kan ikke huske å ha det slik i forrige svangerskap. Men dette kan ikke sammenlignes med det forrige . Sist var jeg kjempedårlig 40 uker. Denne gangen super form Jente sist, gutt nå. Noen som kjenner seg igjen og har noen tips? Eller sympati )
Vinterblomst Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 jeg er 29+2 og er uggen selv, hatt det helt fint inntil 1 uke siden nå sykemeldt litt.. det er ikke gøy å være dårlig så jeg håper jeg kommer meg igjen vil ikke gå slik i 10 uker til!! føler med deg
Silverfox Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Ingen erfaring dessverre, men masse sympati!
Elsa88 Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Samme her. Er selv i uke 31+5 og har vært plaget med hodepine og er på en måte giddaløs. Har ikke lov til å gjøre noe hjemme heller som husarbeid, så da bilr dagene brukt oppi sofaen med dataen eller tv'n. Og det er kjedelig i lengden, for er nå sykmeldt ut til permisjonen starter og har nå 9 uker igjen. Kommer til å gå på veggene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå