Gå til innhold

da er den 6 spontanaborten et faktum

Håpefull77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff så trist! :( føler med deg! du er tøff du.... har du prøvd noe som "binder" babyen fosteret bedre i magen? husker ikke navn, men finnes to varianter mange med ivf/inseminering bruker... finnes en tablettform og en kremform! godr du har ei jente fra før som trøst :)

Huff, så trist:( Når du har ma så er jo ikke problemet at den ikke sitter... Du som jeg vet vel hva vi skal gjøre for å komme over dette... Jeg har også ei fra før, og det skal vi være glade for:)

Må du ha utskrapning? Jeg tenker på deg <3 Klem

Herlighet så trist at du måtte gjennomgå dette en gang til. Du har da allerede hatt din dose med uflaks... :( å være kvalm når man går gravid er i og for seg greit, det er på en måte verdt alt ubehaget, men at kroppen ikke forstår når den skal kutte ut, det er jo bare tortur.

Hva skjer nå da, har du fått utskrapning, eller har kroppen begynt å ordne opp selv?

Veldig fint det du skriver over her: "vi har jo klart det en gang". Helt riktig innstilling - det går bra til slutt! :)

Annonse

Ovitrelle og crinone gjør det samme ene inneholder hcg det andre progresteron. Men det ene hormoner produserer det andre. Så derfor blir det det samme. Er forklaringen her har fått. Det gikk galt en gang på nedisiner sist før vi fikk datteren vår. Så da håper jeg at neste gang går det bra. Livet er kjipt nå. Men jeg velger å vøre positiv på at vi skal klare det. Hvis ikke har vi jo datteren vår. Tror ikke jeg fikser 5 spontanaborter til. Så vi får se hvor mange ganger vi prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...