4blir5 Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Etter 8,5 mnd med ekstrem svangerskapskvalme ble jeg satt i gang på torsdag. Fødte en nydelig liten gutt torsdag kveld. Vannet ble tatt etter en modningspille, fikk egne rier og var mye oppe og gikk for å holde gang i det hele. Ingen drypp eller epidural, bare lystgass og massasje fra min kjære. En veldig god opplevelse! Har allerede fått melk til Lillegutt som virker å være en rolig og fornøyd liten tass! En ting er sikker, jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk oppleve dette mirakelet en 3. gang. Nå er familien vår komplett og alle hjerter gleder seg!! Lykke til til dere andre fødeklare, gled dere!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Gratulerer så mykje! Vi er heilt klart velsigna heldige.
3 blå Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Gratulerer så masse! Kan nesten ikke vente til det blir min tur til å bli trebarnsmor
krille Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Gratulerer!! Ååå som jeg gleder meg til å få lillemor ut av magen på mandag eller tirsdag, min nr 3
Drammensjente Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Gratulerer Gleder meg også til at vi blir fem om fire laaaaaange dager
Nyttårs barn Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Gratulerer så mye,dette høres ut som en fin fødsel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå