Gå til innhold

28 uker i dag og syden venter!

Anbefalte innlegg

Mye å feire i dag... ;) Gleder meg til å bade og kose meg. Og så er jeg så heldig at jeg "skifter" uke i dag. Er så herlig! :)

Reiser snart fra regn og kulde til sol og varme. Jeg skal sende noen varme tanker til dere her hjemme ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963624-28-uker-i-dag-og-syden-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger et sted hvor jeg vet det går fint om det skulle skje noe, og hvor mat, bakterieflora og kultur er vestlig. Hadde ikke dratt til Tyrkia, for å si det sånn... Men har hatt helt ukomplisert svangerskap begge ganger, så ikke bekymret jeg:-) Forrige gang var jeg på cruise i Karibien i uke 29. superdeilig! Må bare nyte muligheten for en siste ferie på lang tid:-)

Jeg kommer fra spanias varme:-) Hadde det deilig,og tenåringene mine nøt solen og badingen.Jeg vekslet mellom å sitte i vannkanten og avkjøle meg,til å lese bok under parasollen! Det eneste jeg slet med var hovne ankler når det var på det varmeste.Kom vind fra Sahara 2 dager,og da var vi oppe i 46 gr i skyggen.....

Helsevesenet i spania er like bra som i norge,så jeg var heller ikke engstlig.

Koste meg med jentene mine.Og hun på 16 år kikka på babyer,og gleder seg veldig til han skal bli med neste år:-))

GOD FERIE!!!

• 2 uker senere...

Annonse

At dere tørr. Jeg ville ikke ha turt å dratt på ferie så seint i svangerskapet. Men kan også være pga jeg har hatt komplikasjoner i de siste ukene.

Jeg har hatt et ukomplisert svangerskap, og tok ingen sjanser i syden. Jeg holdt meg til trygg og godt stekt mat og flaskevann uten isbiter. Gikk helt fint! ;)

At dere tørr. Jeg ville ikke ha turt å dratt på ferie så seint i svangerskapet. Men kan også være pga jeg har hatt komplikasjoner i de siste ukene.
Jeg har hatt et ukomplisert svangerskap, og tok ingen sjanser i syden. Jeg holdt meg til trygg og godt stekt mat og flaskevann uten isbiter. Gikk helt fint! ;)

Så bra da :)

Så bra da :)
Får håpe du kan ta deg en ferie til neste år da. Jeg gleder meg til å kunne ta med den lille. :) Ikke samme ferie da, men det blir før han har begynt å gå, så litt enklere ;)

Blir nok en ferie tur neste år ja :) Har vært på ferie i utlandet hvert år siden jeg og mannen ble sammen :)

Men først så tar vi jula, skal ned til Oslo da og blir spennende nok det med et barn på 1 1/2 - 2 måneder gammel :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...