Gå til innhold

Hva er forskjellen på TFK joggster twist og TFK joggster 111?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare et lite innspill i forhold til hvilken vogn jeg ville valgt om jeg skulle valgt om igjen i dag.

Jeg har joggster twist og er ekstremt fornøyd. MEN.... hehe....

OM jeg hadde valgt den med fast forhjul ville den hatt en stiv gaffel som det finnes utrolig mye mer tilleggsutstyr til. Jeg ville kunnet byttet ut hjulene til noen større hjul slik at vogna ville egnet seg bedre i terreng enn det den gjør. Jeg ville kunnet montere på et lite kit som ville gjort at jeg kunne bruke den som sykkelvogn (ja faktisk).

Og sist men ikke minst, jeg kunne motert på et svingbart forhjul på den stive gaffelen slik at man ikke mister denne muligheten. Det vil sikkert bli litt prisforskjell, men jeg ville helt klart gått for det om jeg skulle valgt i dag. :)

Men ikke misforstå, jeg er utrolig fornøyd med vogna jeg har og ville ikke gått over til noen annen type for alt i verden! :P

Annonse

Bare et lite innspill i forhold til hvilken vogn jeg ville valgt om jeg skulle valgt om igjen i dag.

Jeg har joggster twist og er ekstremt fornøyd. MEN.... hehe....

OM jeg hadde valgt den med fast forhjul ville den hatt en stiv gaffel som det finnes utrolig mye mer tilleggsutstyr til. Jeg ville kunnet byttet ut hjulene til noen større hjul slik at vogna ville egnet seg bedre i terreng enn det den gjør. Jeg ville kunnet montere på et lite kit som ville gjort at jeg kunne bruke den som sykkelvogn (ja faktisk).

Og sist men ikke minst, jeg kunne motert på et svingbart forhjul på den stive gaffelen slik at man ikke mister denne muligheten. Det vil sikkert bli litt prisforskjell, men jeg ville helt klart gått for det om jeg skulle valgt i dag. :)

Men ikke misforstå, jeg er utrolig fornøyd med vogna jeg har og ville ikke gått over til noen annen type for alt i verden! :P

Takk for innspill panterjenta! Jeg skal helt klart se litt nærmere på dette ! ;)

Bare et lite innspill i forhold til hvilken vogn jeg ville valgt om jeg skulle valgt om igjen i dag. Jeg har joggster twist og er ekstremt fornøyd. MEN.... hehe.... OM jeg hadde valgt den med fast forhjul ville den hatt en stiv gaffel som det finnes utrolig mye mer tilleggsutstyr til. Jeg ville kunnet byttet ut hjulene til noen større hjul slik at vogna ville egnet seg bedre i terreng enn det den gjør. Jeg ville kunnet montere på et lite kit som ville gjort at jeg kunne bruke den som sykkelvogn (ja faktisk). Og sist men ikke minst, jeg kunne motert på et svingbart forhjul på den stive gaffelen slik at man ikke mister denne muligheten. Det vil sikkert bli litt prisforskjell, men jeg ville helt klart gått for det om jeg skulle valgt i dag. :) Men ikke misforstå, jeg er utrolig fornøyd med vogna jeg har og ville ikke gått over til noen annen type for alt i verden! :P
Takk for innspill panterjenta! Jeg skal helt klart se litt nærmere på dette ! ;)

Må forresten legge til at nå kjøpte jeg vogn for tre år siden, kan hende tilleggsutstyret er noe endret siden da. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...