mamma3333 Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Tåler babyen Air condition i bilen og i huset? blir det trekk av det? noen som vet....blir selv lett forkjølet av det.
☆☆☆ Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Min baby har i alle fall tålt air condition i bilen, huset har ikke slik luksus..
mamma3333 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2012 Min baby har i alle fall tålt air condition i bilen, huset har ikke slik luksus.. Har det på varmepumpa jeg har fått montert, min lille gutt har hatt øynekatarr, vet ikkje hva han har fått det av....
Ella-bella Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Har hatt på AC i bil masse, og har vært i syden en uke med full speed på AC, og poden har holdt seg frisk og fin!
Drømmeprinsen<3 Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg spurte likegodt helsesøster, hun mente at så lenge de ikke får trekken rett i seg, så trodde ikke hun det hadde noe og si.. dette var snakk om bil da jeg tok det opp, og som hun sa, ingen problem, men kunne godt ha det på 18-22 grader hvis det gikk an og stille inn på grader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå