Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på nesespray nå og skal etter planen starte med Menopur på tirsdag. I brevet fra klinikken står det at mensen SKAL være igang senest imorgen ( lørdag) hvis ikke må jeg kontakte klinikken. Har vært på akupunktur og akupunkturdamen mener at forsinkelsen kan være på grunn av dette.

Noen som vet hva som skjer hvis mensen ikke kommer i tide? Nervøs :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er på nesespray nå og skal etter planen starte med Menopur på tirsdag. I brevet fra klinikken står det at mensen SKAL være igang senest imorgen ( lørdag) hvis ikke må jeg kontakte klinikken. Har vært på akupunktur og akupunkturdamen mener at forsinkelsen kan være på grunn av dette. Noen som vet hva som skjer hvis mensen ikke kommer i tide? Nervøs :(

Føler med deg, kjedelig når kroppen ikke responderer som forventet i et forsøk. Har selv vært gjennom dette når jeg var pasient på Riksen. Ringte til Riksen da mensen ikke kom til rett tid før oppstart av hormonsprøyter. Fikk en kontrolltime der de tok blodprøve og ultralyd. Fikk beskjed om å gå på dobbel dose spray i en periode til og de utsatte oppstart av hormonsprøyter (pga jeg ikke fikk mensen som må komme før forsøk starter). Hadde kontroll litt senere og tok de en blodprøve til og ultralyd for å sjekke diverse innvendig. Håper alt ordner seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...