Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Kan noen se om det er spire der inne? 6 dager på overtid med mens, men fortsatt negative tester. 051290 På forhånd takk!
Tante_Esel Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Ingen som ser noe? mensen er nok litt forsinket. prøv å ikke tenke på det, så kommer den nok tror du har hatt senere e.l denne mnd..
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 20. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2012 Hvor kan jeg se da? Dette er et forum hvor man blir spådd Lurer på om noen kan se noe i spå sammenheng
Catteklatt Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Er du en prøver?? Virker som dette er en "vær obs" reaksjon. Kjennes ikke ut som du er gravid nå, men at du kan bli det i de nærmeste mnd om du ønsker.
Millajoh Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Åja. Hehe. Da vet jeg det til en annen gang. Har hendt nÅr jeg har vært pÅ andre forum at noen ikke har klart Å legge til et bilde av en graviditetstest, og trodde dette var tilfelle nÅ ogsÅ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå