1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Som nicket mitt ganske lett avslører har jeg mistet et barn og er jo temmelig nervøs for at det skal gå galt igjen. Føler meg jo litt roligere denne gangen i og med jeg får masse oppfølging, men lurer jo litt på hvordan ting vil gå.. Noen som kan se noe? Selv om det kanskje ikke gjelder graviditeten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 18. august 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 18. august 2012 Har jo glemt fødselsdatoer som jeg ser "alle" andre setter inn.. Vet ikke hvor mange jeg trenger, men legger ved meg og mines Meg: 191088 Han: 270184 Sønn: 151209 Datter: 111111 Termin 161012 Bare spør også hvis det er noe mer informasjon som evt trengs eller andre ting.. Ganske ny på dette, så.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144471489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 19. august 2012 #3 Del Skrevet 19. august 2012 Har jo glemt fødselsdatoer som jeg ser "alle" andre setter inn.. Vet ikke hvor mange jeg trenger, men legger ved meg og mines Meg: 191088 Han: 270184 Sønn: 151209 Datter: 111111 Termin 161012 Bare spør også hvis det er noe mer informasjon som evt trengs eller andre ting.. Ganske ny på dette, så.. hei Jeg kjenner sorgen din godt.. du har dette barnet ditt med deg hele tiden. Det er på tide å slippe det... Du vil ha godt av å få åpnet opp hjertechakraet ditt mer... det har blitt lukket av sorgen.. og det er forståelig.. Du kan begynne å meditere litt, og når du mediterer skal du se for deg fargen grønn... Skogen vil også gi deg ro, og hjelpe deg til å forløse all smerte... Når dette er sagt, så vil det gå bra med dette svangerskapet. Det er ei jente. Du vil få god oppfølging, og du blir bertygget for at det går bra... Jenta kommer frisk og rask Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144474340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 7. september 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2012 Tusen takk for at du tok deg tid til å se og svare meg! Har ikke fått svart deg før nå, men fikk lest rett før vi dro på hyttetur i slutten av August..(jeg er ganske sen om dagene med å få gjort ting..) Prøvde å gjøre litt som du sa, men føler jeg ikke helt får det til.. Tankene bare farer avsted, men nå er det vel en litt vanskelig periode for meg å prøve å få til noe nytt, for det er jo nå bare en uke igjen til jeg er like langt på vei som da det gikk galt sist.. Det kjennes godt på nervene.. Det betyr veldig mye for meg at du tok deg tid til dette, gir meg en liten ekstra betryggelse. Føler jeg aldri får nok av betryggelser nå, men de jeg får, klamrer jeg meg fast til Husker jeg var til healing med storebror i begynnelsen av dette svangerskapet, jeg var vel rundt 6 uker på vei, og helt sikker på at det hadde gått galt fordi en kald lege som ikke syntes jeg var verdt å bruke noe særlig tid på sa at det mest sannsynlig hadde gått galt.. Hun som hadde healing så litt på meg også, og sa hun trodde at det kom til å gå bra og at jeg ikke skulle se bort ifra at det var ei jente som kom. Jeg trodde jo hun mente neste gang jeg ble gravid, men da jeg møtte opp på ultralyd uken etter for å få vite at alt var kommet ut og sånn, fikk jeg istedet se et lite hjerte som slo..<3 Og gynekologen jeg går til sier det er ei jente, og mener jeg så det selv sist også... Tusen takk igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144526270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 7. september 2012 #5 Del Skrevet 7. september 2012 Tusen takk for at du tok deg tid til å se og svare meg! Har ikke fått svart deg før nå, men fikk lest rett før vi dro på hyttetur i slutten av August..(jeg er ganske sen om dagene med å få gjort ting..) Prøvde å gjøre litt som du sa, men føler jeg ikke helt får det til.. Tankene bare farer avsted, men nå er det vel en litt vanskelig periode for meg å prøve å få til noe nytt, for det er jo nå bare en uke igjen til jeg er like langt på vei som da det gikk galt sist.. Det kjennes godt på nervene.. Det betyr veldig mye for meg at du tok deg tid til dette, gir meg en liten ekstra betryggelse. Føler jeg aldri får nok av betryggelser nå, men de jeg får, klamrer jeg meg fast til Husker jeg var til healing med storebror i begynnelsen av dette svangerskapet, jeg var vel rundt 6 uker på vei, og helt sikker på at det hadde gått galt fordi en kald lege som ikke syntes jeg var verdt å bruke noe særlig tid på sa at det mest sannsynlig hadde gått galt.. Hun som hadde healing så litt på meg også, og sa hun trodde at det kom til å gå bra og at jeg ikke skulle se bort ifra at det var ei jente som kom. Jeg trodde jo hun mente neste gang jeg ble gravid, men da jeg møtte opp på ultralyd uken etter for å få vite at alt var kommet ut og sånn, fikk jeg istedet se et lite hjerte som slo..<3 Og gynekologen jeg går til sier det er ei jente, og mener jeg så det selv sist også... Tusen takk igjen! meditasjon er ikke så vanskelig , men vi tror det er det... det holder med 5-10 min en gang eller 2 om dagen, hvor du bare sitter, og er for deg selv.. slapper av, og lar tankene fly inn og ut av hodet ditt som de selv vil... prøv å kjenne hvordan pusten fyller deg. så bra at jeg så rett kjønn da dette går bra! Det er meningen! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144526436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 8. september 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 8. september 2012 Hehe, ja, da er det bare meg som har forventet at dette skal være noe nesten umulig å få til.... Jeg prøvde samme kveld jeg leste svaret ditt og konsentrerte meg nesten grønn om å tenke på grønn også bare løp tankene løpsk mens jeg holdt på, ble litt småfrustrert.... Men da skal jeg nok klare det Skal ihvertfall få prøvd litt mer :) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144528405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 8. september 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 8. september 2012 Men kunne jeg også spurt om du(eller noen andre hvis noen andre leser altså ) ser noe angående fødselen?.. Sist gang ble det nesten keisersnitt pga seteleie og da komplikasjoner når jeg endelig kunne begynne å trykke. Førstemann kom uten problemer og han var en stor gutt.. Jeg er veldig redd for keisersnitt, vil absolutt helst føde vaginalt selv om jeg har hatt ganske lange fødsler. Skal også inn til tirsdag på kontroll på sykehuset, og muligens diskutere litt angående evt. igangsetting. Så alt du/dere evt. kan se mottas med uendelig stor takk! Og hvis ikke, en veldig stor takk for at du/dere prøvde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144528454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 17. september 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 17. september 2012 Blir veldig glad hvis noen har lyst til å prøve å se.. Og jeg skal jo selvfølgelig komme med tilbakemelding om hvordan alt gikk når jeg har kommet så langt Sykehuset vil hest at jeg går til uke 38 før en evt. igangsetting, og aller helst vil de jo egentlig at jeg starter av meg selv. Noe jeg også egentlig helst vil, men er redd for å "tøye strikken" for langt.. Pluss som nevnt over, redd for keisersnitt, og jeg vet jo at risikoen for å måtte ta keisersnitt øker jo hvis man blir satt igang...:| Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963494-hvordan-vil-alt-g%C3%A5/#findComment-144555130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå