Kæmma og trultene Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg er bare i uke 30 enda, men forrige dagen besvimte jeg på banen til jobb og var skikkelig dårlig. Legen konkludete bare med litt lav blodprosent men utover det fant de ingenting galt annet enn at kroppen antakelig er dødsliten og bare ikke orka mer. Vanskelig diagnose å få ift jobb! Jeg er alene med 2 trulter 60% av tida og med magen, så det er klart det blir slitsomt - men hva skal man finne på hjemme til fødselen da?? Frykter jeg kommer til å kjede meg i hjel Flere som går hjemme på "langtid"?
<3 2G <3 Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Jobben har ingenting med hvorfor du er borte. Ta vare på deg selv, og tro meg. Dagene forsvinner.....
*lille blomst* Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jeg har vært hjemme nesten hele graviditeten jeg... prøvde meg tilbake i jobb men måtte gi meg helt i uke 19! Nå etter uke 30 så forsvinner tiden vanvittig fort, så ikke bekymre deg for det Kos deg den siste tiden og nyt de du har fra før
Barn 4 :) Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Eg har vert sjukmeldt siden uke 25 pga bekken plager.. tru meg dagene går fort har vert heime med elstemann som skal begynne i 3 klasse og minstejenta har vert heime fra bhgen i 3 uker no er de pluttslig berre 6 veke ijenn til termin
Elsa88 Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Ble selv sykmeldt sist uke er nå i uke 31+5. Har allerede gått på veggen, siden jeg ikke får lov til å gjøre noe! Kan heldigvis gå turer ute men etter at jeg slo tåa i går så er det også minimalt siden jeg ikke får på meg sko... Så her er det rolig, har lastet ned mye serier slik at jeg har noe å gjøre på
*Ninnin* Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Har vært helt hjemme siden mai, men vært sykmeldt til og fra uke 7. til da i mai som det ble 100 prosent, ut til permisjonen. Finner meg nye ting å drive med hver dag hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå