Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Kan noen komme med gode gaveforslag eller fortelle hva deres 3-åringer leker med?
Lady lovely locks Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Koppestell og andre leke kjøken greier. Prinssekjoler, lekesmykker, vesker og dill.. H.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Vår jente ble nettopp 3 år. Hun fikk nesten bare klær hun. Faktisk så mye at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt til henne på et år eller så... Men hun fikk noen leker også. En sparkesykkel med to hjul bak, den elsker hun, og så noen små dukker som kan minne om Barbie bare at de er mindre, mer robuste og ser ut som barn. Husker ikke helt hva de heter, men er mange ulike pakker der du får med klær, bil, dyr osv til dukkene. Vesla elsker dem og leker med dem i timesvis sammen med gutten vår på 5 år. Ellers er lekekjøkken og ting til dette svært populært.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Jenta mi blir tre om et par uker. Hun ønsker seg sparkesykken (de har noen små, veldig ok på biltema for 199 kr) Dora-dukke Trunki-koffert HUn leker mye med alle slags baller, dukka og dukketrilla/vogna, trampolina, huska, sklia, pusler puslespill med oppi 25 brikker, perler store perler, ervglad i å male... Klistremerker og en klistremerkebok hadde vært lykke her.. Hmm... Dukkeklær og ting, sånn te-servise...
It's all about me Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Min har nå blitt 4, men har siden før hun ble 3 elsket: Barbie Zoobles My Little Pony Ariel, Tornerose, Snøhvit, Askepott, Belle og Rapunzel DS + Tegnesaker Klistremerker Puslespill Bøker
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Her er dessverre lekesminke en stooor hit....sukk.... ellers er det klær, hår og smykker det går i, lille fashionistaen min:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Bøker er aldri feil, uansett kjønn eller alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå