Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en gutt på 9,5 mnd som siden han var 3 mnd gulper masse hver dag. Det er ikke rett etter måltidene pga for mye mat men ca 1 time etterpå. Det høres nesten ut som en stille rap der det kommer opp masse gulp i munnen og som han så svelger ned. Dette kan holde på en times tid med jevne mellomrom. Dette er spesielt slitsomt både for ham og oss når han skal sove og er trøtt og egentlig kunne sovnet veldig fort og greit. Er det noen andre som har eller har hatt det sånn? Jeg håper og tror at dette er noe han kommer til å vokse av seg men han er under utredning på sykehuset nå. De har ikke sett noe uvanlig på ultralyd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første gulpet veldig mye. Han hadde melkeintoleranse så han fikk spesial melk. Men han gulpet fordi om. Men fikk noe refluks medisiner og det hjalp på han. Nå er han 3år og er helt fin. Utenatt at han ikke vil spise så mye da. Men det er ikke refluksen sin feil.

Skrevet

Har hørt at det finnes en Gaviscon for barn og den er jo verdt å prøve ut. Storebror måtte tas opp av sengen og rape frem til han var ett år men det var ikke like ille som dette. Gikk sønnen din på medisiner til han var tre år eller gav det seg gradvis før det?

Skrevet

Det ga seg etter 6mnd på medisiner. Men han gulper litt forsatt. Eller om det er sure oppstøt som kommer ut. Men det er er hvertfall ikke spy. Han pleier å si oops jeg gulpet. Men det er veldig sjeldent nå. Men han virker ikke plaget med det.. Min andre gulper ingenting men han har ikke melkeinntoleranse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...