solrose1 Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Hei.. Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg...men lurer på om noen av dere har opplevd feste blødning?og i så fall hvor lenge etter dpo? I går før jeg skulle legge meg fikk jeg litt rosa blod på papiret veeeldig lyst. gikk på wc igjen etter 10 min da kom det blod med størelse som hode på en knappenål.. idag har det kommet litt brunaktig utflod..først trodde jeg ..mm..tr så tidelig..men det kom jo ikke mere blod.. jeg er ca 4-5 dager dpo..vi hadde sex(eneste gang) om mandagen(3-4 dager siden).. er det mulig å få feste blødning så tidelig?eller er det spotting før mensen? kan det være at jeg er gravid?at det var spiren som festet seg? tusen spørsmål og veldig forvirret nå.. må vel bare vente å se tror jeg..
solrose1 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2012 håper på svar så dytter litt opp..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Dpo; altså dager på overtid etter venta mens? Festing skjer vel 6-10 dager etter eggløsning. Da er det normalt med en liten blødning.
all i want is u Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Det står mye forskjellig om festeblødning rundt omkring. Tidsintervallet som det kan skje på etter eggløsning varierer mao veldig. Jeg har lest at det kan komme så tidlig som 5 dpo, men også så sent som 14 dpo. Hva som stemmer vet jeg ikke. Det finnes jo folk som har hatt blødning på mange forskjellige tidspunkt etter eggløsning og vært gravide, men om dette har vært festeblødning eller noe annet som de har hatt kan man jo ikke vite sikkert. Konklusjon Jeg tror at det nok er en sannsynlighet for at det var festeblødning, men det er ikke sikkert! Det er forferdelig frustrerende å ikke vite. Lykke til med tålmodigheten frem til ikm
solrose1 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2012 Det står mye forskjellig om festeblødning rundt omkring. Tidsintervallet som det kan skje på etter eggløsning varierer mao veldig. Jeg har lest at det kan komme så tidlig som 5 dpo, men også så sent som 14 dpo. Hva som stemmer vet jeg ikke. Det finnes jo folk som har hatt blødning på mange forskjellige tidspunkt etter eggløsning og vært gravide, men om dette har vært festeblødning eller noe annet som de har hatt kan man jo ikke vite sikkert. Konklusjon Jeg tror at det nok er en sannsynlighet for at det var festeblødning, men det er ikke sikkert! Det er forferdelig frustrerende å ikke vite. Lykke til med tålmodigheten frem til ikm tusen takk for svar.. ja får nok bare vente å se.. nå er det 2 dager siden den blødningen ingen tr har kommet ..så var nok ikke tr.. får kjøpe g tester å begyne å teste om 1 uke eller 2.. om da ikke tr finner ut at den vil komme.. hihi jeg fortalte mannen om denne blødningen..hans kommentar var..du har hatt narre mensen..hihi skjønningen min.. :-D
solrose1 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2012 ps. jeg oppdaterer når jeg har testet..
solrose1 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2012 ps. jeg oppdaterer når jeg har testet.. Jeg var inne på siden til jordmor siri idag der står det at egget fester seg etter 2-10 dager og at noen kan få en liten blødning... oi dette stemmer jo da..blir ekstra spennede denne pp. håper veldig nå..
liten oktoberspire Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde en liten blødning når jeg skulle hatt mens, gadd nesten ikke teste, men er nå 33+4. Så ikke alltid lett å vite....
-mills Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde det sånn ca 4-5 dager etter eggløsning.
solrose1 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde det sånn ca 4-5 dager etter eggløsning. så gøy.. blir spennende å se..
solrose1 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2012 fortsatt symtomer..litt flere siden sist.. tester i løpet av denne uka..
Ingunn89 Skrevet 27. august 2012 #13 Skrevet 27. august 2012 Må nesten ta en graviditetstest for å funne ut om du er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå