JessicaDay Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Testet positivt med CB ukeindikator forrige torsdag. Denne viste 2-3 (!!!). Testet på nytt på tirsdag fordi jeg har hatt spotting over en uke (som har vært mørkebrunt og noe rødt, og noe lyst igjen), denne viste 1-2 Tenkte det fortsatt kunne være håp, så fikk time til legen for å måle hcg og var der igår og tok første måling. Neste måling blir på mandag, selvom det egentlig ikke er noe vits nå... Tok en ny test i dag bare fordi jeg føler noe ikke stemmer, og der stod det (som et slag i trynet) IKKE GRAVID!!! (((( æsj... ble litt deppa kjenner jeg. Mest lyst til å trøstespise masse nå kjenner jeg... Har i utgangspunktet IKM på tirsdag-søndag (litt ustabilt), og aner ikke nå hva jeg kan forvente meg. Noen som vet om man har blødning som vanlig selvom man har mistet sånn midt i syklus?? Eller regnes denne spottblødningen som en mens?? Blæææææ... Måtte bare få ut litt frustrasjon..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Uff da skikkelig kjipern klem!
blå2010+rosa2013 Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 (endret) :-( stor klem Endret 17. august 2012 av blå2010
Bare meg123 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Nei,nei, nei Uff,er så inderlig urettferdig!!! Håper virkelig det klaffer for deg etterhvert Mist ikke motet helt nå da.Selvom jeg veeet det er lett for meg å si... Masse trøsteklemmer din vei
JessicaDay Skrevet 18. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2012 Takk alle søte snille Må jo bare fortsette å prøve så går det nok veien til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå