Gå til innhold

Fra henvisning til innkallelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre dager siden fikk vi beskjed fra min gynekolog, at vi er henvist videre til IVF.

Noen som har erfaringer med hvor lang ventetiden er på innkallelse?

Kjenner jeg begynner å bli rimelig utålmodig! Har forsøkt tre sykluser med pergotime, uten hell. Vil bare så veldig gjerne komme i gang snart :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det kommer helt an på hvor dere er henvist... Lyke til :D

Skrevet

Hvor hører du til da? Jeg hører til på St Olavs, og fra henvisning tok det ca 3 måneder til vi ble godkjent og så et par måneder å vente på plass.

Skrevet
For tre dager siden fikk vi beskjed fra min gynekolog, at vi er henvist videre til IVF. Noen som har erfaringer med hvor lang ventetiden er på innkallelse? Kjenner jeg begynner å bli rimelig utålmodig! Har forsøkt tre sykluser med pergotime, uten hell. Vil bare så veldig gjerne komme i gang snart :-)

Akkurat det samme lurer jeg også på. Henvisning sendt til Riksen i dag:) Hvor er du henvist til?

Skrevet

Jeg hører til Haugesund. 3 mnd er ikke så verst, så det skal vi nok holde ut :D

Skrevet

Vi har vært prøvere i snart 2 år og gått på både pergotime og hormonsprøyter. Jeg ble henvist fra min fastlege 7. mai i år og har fått time på Hgsd sykehus 2. oktober. Så det er godt mulig at ventetiden her i byen er lenger enn 3 måneder, bare så du vet det.

Skrevet

Altså, jeg mente at ventetiden for oss fra henvisning til faktisk oppstart var 5 måneder da, men brevet om godkjenning kom etter 3 måneder :)

Skrevet

Det er greit å vite, får heller bli positivt overasket om det skulle gå kortere tid.

Skal forsøke en omgang til med pergotime mens vi venter, så krysser fingrene for at det kan skje ett under :D

Skrevet

Vi ble henvist midten av august og fikk time 20 okt og oppstart 23 Des...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...