RoseLilja Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Smerter i eggstokkene, hoven mage, ømme pupper... Mensen, NÅ kan du komme sÅ vi fÅr satt i gang sirkuset!
Stjernemagnolia Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Smerter i eggstokkene, hoven mage, ømme pupper... Mensen, NÅ kan du komme sÅ vi fÅr satt i gang sirkuset! Da er vi to som venter pÅ Å sette igang med sirkuset. Hadde forventet Å fÅ den senest i forrige uke, men ikke det nei! Er pÅ dag 38 og har kjente aktivitet i kroppen denne uken, men fremdeles skjer det ingenting. Hadde forsøk for to sykluser siden og det kan være en av grunnene til kluss i kroppen min har jeg erfart fra tidligere forsøk. Vel, den kommer tydeligvis en gang sÅ da er det bare Å vente...
RoseLilja Skrevet 18. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2012 Her er det første forsøk Skulle egentlig starte i juni, men pga kluss med papirer ved St Olav måtte vi utsette til nå... En liiiten smule utålmodig kan man si ) Heldigvis er det kort regime jeg skal på, det er nok venting som det er. Lykke til, Stjernemagnolia, krysser fingre og tær for oss begge!
Stjernemagnolia Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Her er det første forsøk Skulle egentlig starte i juni, men pga kluss med papirer ved St Olav måtte vi utsette til nå... En liiiten smule utålmodig kan man si ) Heldigvis er det kort regime jeg skal på, det er nok venting som det er. Lykke til, Stjernemagnolia, krysser fingre og tær for oss begge! Første forsøk og masse lykkeønskninger din vei. Det er mange som lykkes ved første innsett. Skjønner godt du er utålmodig etter å starte opp. Deilig med kort regime også for alt går raskt unna. Begynner å bli veldig utålmodig selv også for i dag er det 39 dager siden forrige mens. Er klar og forventningsfull til ett nytt forsøk og håper vi lykkes denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå