Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smerter i eggstokkene, hoven mage, ømme pupper... Mensen, NÅ kan du komme sÅ vi fÅr satt i gang sirkuset! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smerter i eggstokkene, hoven mage, ømme pupper... Mensen, NÅ kan du komme sÅ vi fÅr satt i gang sirkuset! :)

Da er vi to som venter pÅ Å sette igang med sirkuset. Hadde forventet Å fÅ den senest i forrige uke, men ikke det nei! Er pÅ dag 38 og har kjente aktivitet i kroppen denne uken, men fremdeles skjer det ingenting.

Hadde forsøk for to sykluser siden og det kan være en av grunnene til kluss i kroppen min har jeg erfart fra tidligere forsøk.

Vel, den kommer tydeligvis en gang sÅ da er det bare Å vente...

Skrevet

Her er det første forsøk :)

Skulle egentlig starte i juni, men pga kluss med papirer ved St Olav måtte vi utsette til nå... En liiiten smule utålmodig kan man si :)) Heldigvis er det kort regime jeg skal på, det er nok venting som det er.

Lykke til, Stjernemagnolia, krysser fingre og tær for oss begge! :)

Skrevet
Her er det første forsøk :) Skulle egentlig starte i juni, men pga kluss med papirer ved St Olav måtte vi utsette til nå... En liiiten smule utålmodig kan man si :)) Heldigvis er det kort regime jeg skal på, det er nok venting som det er. Lykke til, Stjernemagnolia, krysser fingre og tær for oss begge! :)

Første forsøk og masse lykkeønskninger din vei. Det er mange som lykkes ved første innsett. Skjønner godt du er utålmodig etter å starte opp. Deilig med kort regime også for alt går raskt unna.

Begynner å bli veldig utålmodig selv også for i dag er det 39 dager siden forrige mens. Er klar og forventningsfull til ett nytt forsøk og håper vi lykkes denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...