Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Suger du mannen din når du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Ikke noe mer eller mindre enn jeg gjør når jeg ikke er gravid. Hvordan det?
YumYum2 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Ja det gjør jeg Suger aldri om ikke mannen er nydusjet og ren uansett. Tror vi får i oss bakterier uansett jeg, og det trenger vi. Ville kanskje ikke svelget, det synes jeg blir litt ekkelt. Her kommer søsknene dine, nei æsj.
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Ja det gjør jeg Suger aldri om ikke mannen er nydusjet og ren uansett. Tror vi får i oss bakterier uansett jeg, og det trenger vi. Ville kanskje ikke svelget, det synes jeg blir litt ekkelt. Her kommer søsknene dine, nei æsj. Ha ha! "Her kommer søsknene dine!" Æsj altså men hva sier man da når de kommer "rette veien"? Til HI: Ja, det gjør jeg. Fortsatt like morsomt som ellers
YumYum2 Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Ja det gjør jeg Suger aldri om ikke mannen er nydusjet og ren uansett. Tror vi får i oss bakterier uansett jeg, og det trenger vi. Ville kanskje ikke svelget, det synes jeg blir litt ekkelt. Her kommer søsknene dine, nei æsj. Ha ha! "Her kommer søsknene dine!" æsj altså men hva sier man da når de kommer "rette veien"? Til HI: Ja, det gjør jeg. Fortsatt like morsomt som ellers Hehe sant, men det man drikker og spiser blir litt annerledes enn den "rette veien" da de kommer ut igjen
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Ja det gjør jeg Suger aldri om ikke mannen er nydusjet og ren uansett. Tror vi får i oss bakterier uansett jeg, og det trenger vi. Ville kanskje ikke svelget, det synes jeg blir litt ekkelt. Her kommer søsknene dine, nei æsj. Ha ha! "Her kommer søsknene dine!" æsj altså men hva sier man da når de kommer "rette veien"? "Her får du/dere besøk for en liten stund" eller noe i den duren? YumYum2 : Ler meg skakk av kommentaren
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 HI: Neeeeeee.. Altså, helt ærlig, jeg og samboeren har fortsatt ikke kommet til det "orale plan" da han fortsatt har noe skrekken for det, eksen hans bet han hardt, så han er nok så redd for å skulle la meg gi oralsex, og jeg er ikke så erfaren på det planet selv, så vi venter fortsatt med det, og har de to barnene vi skal ha nå.
YumYum2 Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Ja det gjør jeg Suger aldri om ikke mannen er nydusjet og ren uansett. Tror vi får i oss bakterier uansett jeg, og det trenger vi. Ville kanskje ikke svelget, det synes jeg blir litt ekkelt. Her kommer søsknene dine, nei æsj. Ha ha! "Her kommer søsknene dine!" æsj altså men hva sier man da når de kommer "rette veien"? "Her får du/dere besøk for en liten stund" eller noe i den duren? YumYum2 : Ler meg skakk av kommentaren Hehe så bra jeg kan glede noen! Bare kom på det en dag vi hadde hatt sex og jeg går på do får å, ja få de ut. Så sier jeg plutselig " Ja kom dere ut, det er opptatt der inne nå, har ikke noe der å gjøre nå vet dere". Sambo lo godt. Og etter det kom jeg på at jeg ville ikke svelge for da kan jeg ikke "kaste de på dør" etterpå
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Hehe så bra jeg kan glede noen! Bare kom på det en dag vi hadde hatt sex og jeg går på do får å, ja få de ut. Så sier jeg plutselig " Ja kom dere ut, det er opptatt der inne nå, har ikke noe der å gjøre nå vet dere". Sambo lo godt. Og etter det kom jeg på at jeg ville ikke svelge for da kan jeg ikke "kaste de på dør" etterpå Du har da å noen påfunn Hehe.. Men, skal da sies, har da til tider tenkt i lignende baner selv (når jeg var gravid) kanskje hormoner påvirker at vi TENKER på cædsellene som blir "overflødig"?! Hummm
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #12 Skrevet 17. august 2012 HI: Neeeeeee.. Altså, helt ærlig, jeg og samboeren har fortsatt ikke kommet til det "orale plan" da han fortsatt har noe skrekken for det, eksen hans bet han hardt, så han er nok så redd for å skulle la meg gi oralsex, og jeg er ikke så erfaren på det planet selv, så vi venter fortsatt med det, og har de to barnene vi skal ha nå. TMI!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 HI: Neeeeeee.. Altså, helt ærlig, jeg og samboeren har fortsatt ikke kommet til det "orale plan" da han fortsatt har noe skrekken for det, eksen hans bet han hardt, så han er nok så redd for å skulle la meg gi oralsex, og jeg er ikke så erfaren på det planet selv, så vi venter fortsatt med det, og har de to barnene vi skal ha nå. TMI!! ??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 HI: Neeeeeee.. Altså, helt ærlig, jeg og samboeren har fortsatt ikke kommet til det "orale plan" da han fortsatt har noe skrekken for det, eksen hans bet han hardt, så han er nok så redd for å skulle la meg gi oralsex, og jeg er ikke så erfaren på det planet selv, så vi venter fortsatt med det, og har de to barnene vi skal ha nå. TMI!! Hæ?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #15 Skrevet 17. august 2012 Det er vel kanskje ikke så rart at man tenker på bakterier å slik da, for det er jo ganske mye man ikke skal eller bør putte i munnen når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå