Gå til innhold

Får man kjøpt M&M's (godterier) i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De med peanøtter inni? Og evt hvor? Og ja - det må være med alle de ulike fargene og skumle e-stoffer, en pose M blir ikke det samme....

Fikk akutt craving... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror ikke det. Vi kjøper det alltid på taxfreen.

Skrevet

Æsj, jeg mente jeg kunne ha sett det en plass, men også mulig jeg innbiller meg det, fordi jeg fikk så lyst på det. :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

He he, ja det kan hende altså;) men det er mannen som har introdusert meg for det og han er så nøye på å kjøpe det når vi er på tur. Og han liker det så godt at han ville kjøpt det her om det fantes. Men mulig det er å finne på store butikker altså

Skrevet

Mener de inneholder et estoff som ikke er tillatt, men er ikke sikker. Om det finnes, må det være på den der bestillingssiden. Hva het den igjen? Så den via like n share sin facebookside. Men jeg mener å ha hørt at de ikke finnes, uten at jeg skal være helt påståelig. :)

Skrevet
Mener de inneholder et estoff som ikke er tillatt, men er ikke sikker. Om det finnes, må det være på den der bestillingssiden. Hva het den igjen? Så den via like n share sin facebookside. Men jeg mener å ha hørt at de ikke finnes, uten at jeg skal være helt påståelig. :)

åå si ifra om du husker bestillingssiden.. ELSKER m&m :D

Skrevet

Å forresten, nei de selges ikke i Norge annet enn pÅ taxfree eller du mÅ til Sverige..

Skrevet

Mener de har m&ms mange steder her i Oslo, men det er i kiosker, typ deli deluca og 7–11. Har ikke sett det ikke matbutikker. Kanskje du finner det i en kiosk?

Skrevet

Siden heter goodcandy.no men jeg finner det ikke der under sjokolade. Har prøvd å lete, men kommer ikke inn på alle sidene. Mobilen min er elendig. :)

Skrevet

Europris, hadde ihvertfall før. Den er da vanlig i norge

Skrevet

Fant M&M's nettbutikk med et enkelt googlesøk, og de sender til norge. Googlet bare m&ms norge, og fant en artikkel som linket til butikken og samtidig bekreftet at det ikke selges i butikkene her. Kan ikke linke via mobilen, så dere må google det selv. :)

Skrevet
http://www.godtepose.../sjokolade.html Her kan du kjøpe m&m! Hvis du tør, hehe.

Hehe... Tror jeg hopper over den, men du skal ha takk for forslaget. Da får jeg bare nøye meg med en vanlig pose kjedelige, brune M. (Etter at jeg har trålet Europris og 7/11 bare sånn for sikkerhetsskyld...)

Goodcandy hadde jeg allerede sjekket. :) Alt det man kan bli sugen på altså... Sugen på e-stoffer. :D

Helg blir det uansett! Thanx ladies!

HI

Skrevet

TGR butikkene i Markveien og Arkaden kjøpesenter i Oslo har M&Ms.

Skrevet
Mener de har m&ms mange steder her i Oslo, men det er i kiosker, typ deli deluca og 7–11. Har ikke sett det ikke matbutikker. Kanskje du finner det i en kiosk?

Ja, Deli de Luca har helt sikkert. De har jo mye annet importert godteri fra USA. Synd det ikke finnes i den byen jeg bor i.

Skrevet
TGR butikkene i Markveien og Arkaden kjøpesenter i Oslo har M&Ms.

Jasså men gjør de det! :) Takk! De der salmiakkmyntene så også gode ut. Får ringe dem på mandag og høre om de kan sende... Hihi... Må dere ikke tømme butikkhyllene da damer, spar en pose til meg! :)

Skrevet

Mix butikkene skal i utgangspunktet ha det :)

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Lurer på om jeg ikke så det på Statoil?

Mener jeg har sett det på bensinstasjoner, men er ikke helt sikker. Ellers pleier jeg å hamstre det på Taxfreen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...