Gå til innhold

Positiv test i dag, og syns jeg kjenner så fryktelig mye...

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Testet positivt i dag, men har hatt misstanke den siste uken o at det var noe på gang, for har fått blytunge pupper, og kjenner utrolig mye stikkinger ol lederst i magen (livmor). Dette er nr to, så tenker det kanskje er derfor jeg kjenner så mye, siden jeg på en måte vet hvordan en graviditet kjennes ut, men syns det høres tidlig ut.... er så redd for at det er mensen jeg kjenner som kommer!

Noen flere som føler det samme, eller tror dere det er en mensen på vei og at spira ikke klarer å klamre seg fast? :/

Tusen takk til de som gidder å svare meg :)

Fortsetter under...

Hei :) merket det ganske fort med stikkinger i magen å ømme pupper jeg også, samt kvalme. ca en uke før ikm, men testet ikke positivt før 4 dager før.

Høres nå ut som det kan være noe på gang til deg ja :D krysser fingrene for deg ;)

Ok, det er godt å høre at det er fler som har følt det samme som meg. Da er det kanskje heller et godt tegn da, at det virkelig skjer noe der nede ;)

Lykke til alle sammen! Her krysses det som krysses kan ;)

Hei :) Her er det akkurat likt! Skulle hatt mensen denne uka, fant ut at jeg var gravid (med symptomer som ømme bryst, tretthet og massevis av ting jeg kjenner på rundt livmora), ca 5 uker på vei. Kiler, prikker og stikker noe ekstremt - og det er igrunn bare herlig så lenge det ikke er ubehagelig eller vondt! :) Her er det også nr 2. Har tidligere hatt svangerskap utenfor livmor, så det bekymrer meg litt.. Men satser på at jeg bare kjenner ting litt bedre siden det er "mensuka" og nr 2. Har verken hatt blødning eller smerter, så da prøver jeg å tenke positivt til jeg får sett hvordan det står til på legetimen. Veldig godt å lese at mange føler det samme ja, kjenner jeg ble litt mer letta :) Er du langt på vei?

Lykke til! :)

Annonse

Ok, da er vi ihverfall flere... Neida ikke langt i det hele tatt. Skulle hatt mensen på tordag (eller skulle ikke hatt;) Kjenner også mye stikkinger og forskjellig, pluss megasliten og trøtt og pupper så tunge som bly... Jeg velger fra nå å tro at det er et godt tegn på at det skjer store ting inni der :) HURRA!

Lykke til til deg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...