Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff. I dag er det litt blodfarge i utfloden min. Jeg er redd. Hva ville dere gjort? Bør man kontakte lege/jormor (evt. legevakt)? Til nå har det vært mest brunaktig/lyserosa i utfloden. Venter man med å kontakte noen til man evt. begynner å blø skikkelig (mens-aktig)?

Første gang det har vært noe blodlignende i løpet av graviditeten...

Har ikke noe spesielt vondt. Utenom en veldig svak "murring" i magen iblant.

Endret av glab80
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963390-bl%C3%B8r-litt-uke-154/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at man skal ta kontakt med lege når man blør i 2. trimester. Ikke fordi det må være noe alvorlig, men at det skal sjekkes opp å registreres.

Jeg ville tatt kontakt. Som legen sa til meg, kom heller en gang for mye enn en gang for lite;)

å da slipper du å påføre babyen unødvendig stress også fordi du blir redd og engstelig.

Sender deg en stor klem:)

Jordmor var stengt på fredag. Men jeg fikk heldigvis tak i fastlegen min rett før kontoret hennes stengte.

Hun sa at det hørtes fredelig ut (ut fra min beskrivelse). Men at jeg ikke skulle nøle med å ta kontakt dersom det kom mere blod, og hun ville da antakelig henvise meg til en UL. Hun mente at hvis det hadde vært en SA, ville det kommet store mengder blod (med tanke på hvor langt på vei jeg er).

Heldigvis har det ikke kommet noe mere nå. Så jeg har stresset ned. Planlegger å bruke helgen til å slappe skikkelig av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...