TheoogEliza Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 hvilke kaker/bakst lette og gode å fryse ned? Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gjør styr ut av dette med gjester etter at gullet kommer til verden...men er nå i uke 38 og kjenner at jeg kan like godt gjøre noe for å få tiden til å gå.... så da tenkte jeg kaker eller annen bakst som kan komme til nytte om noen uker... Tips?
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Sjokoladekake og gulrotkake i langpanne, kanelboller, pizzaboller, muffins
meloon Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Her har det havnet både sjokoladeboller, kanelboller og sjokoladekake i frysen. Sjokoladekaken lagde jeg i langpanne og så delte jeg den i fire før jeg frøs den, på den måten blir det litt greiere å porsjonere om besøket er litt mindre!
meloon Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Tenkte egentlig også å lage opp litt pizzasnurrer og innbakte pølser, slik at vi har noen enkle middager til oss selv den første tiden :-)
TheoogEliza Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2012 Takk for gode tips Imorgen blir det full sving på kjøkkenet Det med enkle middager til den første tiden var heller ikke så dumt!! Takk takk
gravid-81 Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Iskaker er og veldig greit å ha klar- enkle å lage og holder seg lenge i fryseren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå