♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Sitter her hjemme, etter sjekk på føden i dag tidlig. Fikk sjekket leiet (Hode, fremdeles heldigvis), ctg, blodtrykk og div. Så nå ble det satt inn et ballongkateter for å se om det ikke kan lures forsiktig i gang.. Ny sjekk i morgen for å se hva som evt gjøres videre... Langsomt spennende, på en måte
CamillaJ Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Eeeeeey, hvorfor får du ballongkatet og ikke jeg?! Jeg oooooooog vil føde!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2012 Som gynekologen sa: Litt tendens til forhøyet blodtrykk, vending av baby i sete(For to dgr siden), uke 39+, bekkenløsning.. Altså, ikke noen store grunner, men flere små som virker sammen Har aldri fått sånn før, håper modning skjer i alle fall
CamillaJ Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Liker din gynekolog bedre enn legen min da:p Var jo på sykehuset. Forhøyet blodtrykk osv. ble strippet, men ingen sa noe om ballongkatet! Termin i morgen. Dette er urettferdig!!!!! Satser på at det starter for deg da. Men dæven om du føder før meg, daaaaa!!!!! Neida
Snart til 2 gutter:-) Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Helt enig med deg camilla... Noen ganger kjenner jeg at det er dårlig gjort at vi ikke får bestemme noe selv, det er vår kropp og baby. Jeg er lenket til huset og sofaen da jeg har så bekkenløsning og kynnere at jeg nesten ikke kan bevege meg:-( er 38 + 5 og har lyst til å bestemme over min gen kropp!!!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2012 Liker din gynekolog bedre enn legen min da:p Var jo på sykehuset. Forhøyet blodtrykk osv. ble strippet, men ingen sa noe om ballongkatet! Termin i morgen. Dette er urettferdig!!!!! Satser på at det starter for deg da. Men dæven om du føder før meg, daaaaa!!!!! Neida Hahaha! Du får ta en prat me'n Jeg har aldri født før noen heller, he he (Gått over termin med 11 dgr, 1 dg og 7 dgr, så denne var ny:) )
Netti*** Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Det fikk jeg for ett par dager siden. Satt inne 4 timer, men dessverre lite effekt. Men er da blitt mamma så kom i mål :-)
Netti*** Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Det fikk jeg for ett par dager siden. Satt inne 4 timer, men dessverre lite effekt. Men er da blitt mamma så kom i mål :-) 12 dager overtid... Så var godt å bli ferdig :-)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2012 Det fikk jeg for ett par dager siden. Satt inne 4 timer, men dessverre lite effekt. Men er da blitt mamma så kom i mål :-) Gratulerer masse, masse! Og ja, skal bli godt å bli ferdig her også etterhvert Murrer bittelitt innimellom i alle fall... må da være bra...
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2012 Hmpf..... detta var ikke mye fres i, nei. Småå smååå tak innimellom. Mye kynnere... Får håpe at det tar seg kraftig opp - eller også holder seg sånn som nå, så natta blir rolig og fylt av søvn og hvile...
Netti*** Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Kan være god investering å prioritere hvile og søvn. Jeg måtte ha 3 modningspiller før det ble noe action. Men gikk fort da, 3 timer så er veldig fornøyd. Får håpe ballongen gjør mere nytte hos deg;-)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Har du fått Netti?!? Gratulerer!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 18. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2012 Kan være god investering å prioritere hvile og søvn. Jeg måtte ha 3 modningspiller før det ble noe action. Men gikk fort da, 3 timer så er veldig fornøyd. Får håpe ballongen gjør mere nytte hos deg;-) Rolig natt, småtak i morges, ikke no fres nei.... Håper det har modnet litt i alle fall. Skal inn på sjekk i formiddag. Hmmm modningspiller, ja... Du skal se man må det også, he he
Netti*** Skrevet 18. august 2012 #14 Skrevet 18. august 2012 Har du fått Netti?!? Gratulerer! Ja nå er jeg 4 barnsmor. Ble satt i gang onsdag, torsdag 12 dager på overtid ble han født. 3 timer tok det fra det ble action :-)
Snart til 2 gutter:-) Skrevet 18. august 2012 #15 Skrevet 18. august 2012 Kan være god investering å prioritere hvile og søvn. Jeg måtte ha 3 modningspiller før det ble noe action. Men gikk fort da, 3 timer så er veldig fornøyd. Får håpe ballongen gjør mere nytte hos deg;-) Rolig natt, småtak i morges, ikke no fres nei.... Håper det har modnet litt i alle fall. Skal inn på sjekk i formiddag. Hmmm modningspiller, ja... Du skal se man må det også, he he Åssen gikk det med deg? Funket det med piller isteden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå