5 søte små blir til 6 Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Snakk om å være virrete da. huff må le av meg selv. Skolen starter på mandag og poden skal i barnehagen. Så nå idag skulle jeg stryke på navnelapper på klærne hannes, men for så å oppdage at det er tomt for strykelapper. Jaja bestilte nye og satser på at de er her før klærne begynner å forsvinne til nabo hyllene. Gjennom en tåke av kynnere og masrier så fyker jeg huset rundt mens 10 åringen rister på hodet og sier at pappa sa du skulle ta det med ro :S ta det med ro liksom, høh. Vil bli ferdig med dette våset idag så vi kan nyte siste helga før hverdagen innhenter oss. Så nå har en 4 barnsmor fått blåst ut litt. Blir ikke noe av å sitte på rompa.
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Kjøpte og navnelapper når guttongen begynte i bhg for 1år siden.., men blir til at eg skrive med tusj..;-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jeg bruker og bare sprittusj. Funker som bare det, og går mye fortere:-) Nesten gratis er det og...
3gull <3 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Hihi:) ikke for å være slem at jeg ler, men kjente meg litt igjen der du gitt:) håper hode å alt er bedre nå så helgen kan nytes:) ha ei fin "siste" helg før hverdagen inntar:)
5 søte små blir til 6 Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2012 Stressa jeg? ååååååå nei :S lunta er bare så kort, det går ikke an å tenne den før det smeller heller. så hormonell som jeg er nå er det lenge siden sist nå. mål blodtrykket sier mamma, pang sa det til meg. virkelig lei nå. symfyse mål på 43 i uke 35? rullende isfjell. må bare blåse løst her
anonym91 Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 ang merkelapper eg har kjøpt stempel. genialt! 2 sek og merke med det. skal tåle vask. men har ikkje hatt det så lenge så kan ikkje garantere at det holder for alltid. men har tålt de gangene eg har vaske det til nå hvertfall
Tutla Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Jeg bruker også bare sprittusj og stempel. Kjøpte strykelapper da eldstejenta skulle begynne i barnehagen, men del var noe dill og da jeg kom over stempel fant jeg ut at det var mye lettere. Hun har et sjeldent både fornavn og etternavn så når vi merker med bare et navn så vet alle hvor klærne hører til. Går i en stor barnehage (110 unger), men i en liten bygd (3500 innbyggere) så her vet alle hvem alle er.
5 søte små blir til 6 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2012 finner igjen klærne vi også, men stort sett i nabo hylla. men guttan er jo bestevenner så vi foreldrene tar det ikke så nøye våres gutt er også alene med sitt navn. enkleste det. vurderte stempel vi også men jeg merker klær til bhg og skole kun på høsten så det går greit. spørs når nr 5 kommer hva gidder mor da. hehehe. kan åpne egen stempelfabrikk tror jeg. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå