Gå til innhold

Jeg er så lei meg:(

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Jeg er så trist idag:( for to dager siden var jeg lykkelig gravid, og nå blør jeg og er i gang m min tredje sa:( gynekologen min henviste meg t utredning igår, og jeg må vente i tre mnd før vi prøver igjen. Han mente at det kan være en sjangse for at det har blitt arrdannelser i livmoren min etter utskrapning etter jeg fødte min lille engel i januar:( det eneste jeg tenker idag er at jeg aldri kan få flere barn:(( jeg begynner jo å bli ei gammel dame også:( 40 år, så har dårlig tid... Jeg har vært gravid fire ganger på litt over ett år...

Noen som kan trøste en fortvilet sjel?

Fortsetter under...

Uff av meg! så vondt å høre!

Jeg vet det er stressende, men prøv å ikke tenk for mye på alderen din, det er viktig å gi deg selv litt tid! 4 ganger på et år er mye for deg å takle, ta godt vare på deg selv :)

hvis det er noe trøst så fikk en av mine venninder baby i år, og hun er 46 år gammel :)

Tusen takk jenter! Jeg venter på brev fra sykehuset, og dersom det tar lang tid skal jeg bruke Aleris. Jeg kaster ikke bort tiden i kø i det offentlige... Tre mnd uten å prøve.... sikkert lurt, men kaste bort tre egg...dit har jeg kommet, da er jeg vel på grensen til desperat.... :)

Kroppen og sinnet mitt trenger vel en liten pause... sånn helt egentlig... Klem igjen! Ha ei fin helg!

Huff, så utrolig leit.

Jeg hadde en 6 mnd pause etter den 5 spontanaborten. Den 6 graivditeten gikk veldig bra. Så det er ikke sikkert det er så dumt med en pause! Selv om jeg skjønner at du er stresset på grunn av alderen. Men med 4 graviditeter på et år, så er det jo stor sansynlighet for at du skal klare det en gang til, for du blir jo veldig lett gravid. Og det er jo det mange sliter med jo eldre man blir.

Får håpe det ikke tar for lang tid med utredningen! Lykke til:)

Annonse

Huff, jeg husker så godt det du går gjennom nå. Det var helt uvirkelig å plutselig skulle forholde seg til ikke å være gravid lenger, alt ble snudd på hodet da den første lille bloddråpen dukket opp på papiret. Og så bølgedalene som fulgte i tiden etterpå da. Noen timer/dager gikk alt tilsynelatende helt fint, og så plutselig falt verden i grus igjen. Jeg håper du har mennesker rundt deg som hjelper deg gjennom i denne vanskelige tiden..?

Det kan være godt med en pause. Jeg hadde en timeout etter min andre abort. Jeg klarte ikke å bli gravid på ny, selv om jeg forsøkte desperat, og det ble helt altoppslukende i en periode. Da var det herlig å bare gi f... noen måneder, drikke vin, reise bort og slappe av. Og da jeg forsøkte som minst viste testen plutselig positivt...

Jeg har forresten også en nær venninne på 40+ som nettopp har fått full klaff.

Hang in there, plutselig går ting på skinner igjen... :)

Sender deg varme tanker, er vondt å være i de første dagene etter at drømmen er knust på ny, ta vare på deg selv og søk trøst hos de du har rundt deg. Jeg tok en pause etter min fjerde MA, tok hudpleie, drakk vin og langweekend vekk. Men ingen fasit på hva som er rett.

Håper du raskt får innkalling til utredning, det føles godt å foreta seg noe annet!

Lykke, lykke til!

Uff, stakkars deg... Skjønner godt at du ikke har lyst til å ta noen pause. Selv hadde jeg veldig stort behov for å fortsette å prøve så fort som mulig etter hver gang, og det føltes som det eneste som hjalp (håpet om at det skulle gå bra denne gangen). Vi lykkes etter en pålagt pause på 4-5 mnd, men jeg vet ikke om det hadde noen sammenheng.

Høres lurt ut å gå privat om det tar for lang tid.

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...