Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 32 og den siste uke har jeg kjent mindre liv, eller det vil si mindre spark. Nå er det mer rullende bevegelser som jeg både kjenner og ser utpå magen. Leste at fra uke 31 vil ungen ha mindre plass å boltre seg på og det vil være litt mindre liv å kjenne. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har det også sånn. Er forsåvidt mye bevegelse, men aldri spark lengre. Men kan veldig tydelig kjenne at det er rumpa eller et kne som stikker ut av magen. :D

Jeg har faktisk hatt det sånn siden uke 28, så jeg tror jeg har en stooor gutt i magen da. :D

Skrevet

Samme her... er nå snart i uke 32 :)

Mye bevegelser spesielt på høyre side av magen, ser ut som om han vil ut av navlen noen ganger ;)

Skrevet

Er også i uke 32. Har og mest bevegelser på høyre side. Fikk vite på mandag at han har lagt seg med hodet ned, så da regner jeg med at ryggen er på venstre side. Og noen ganger vrir han seg slik at rumpa stikker ut over navlen. Er veldig gøy, min første. Blir spennende å få se snart hvem det er som bor inni der. :) Har dere funnet navn enda?

Skrevet

Ja da er det godt mulig at min også ligger sånn... med rumpa på venstre side. Mye liv på kvelden, og veldig artig når han beveger rumpa fra høyre til venstre side... fram og tilbake flere ganger ;) For noen dager siden vekte han meg to ganger i løpet av en natt... skikkelig propell :)

Har ikke bestemt navn nei... utrolig vanskelig syntes jeg pluss at vi har litt forskjellig smak. Men har noen på "listen" så får se etter hvert :)

Skrevet

Med ryggen på venstre side... mente jeg :)

Skrevet

Har det samme selv,her så har h*n ligget med hodet ned og ryggen til venstre igjennom hele svangerskapet.

Litt redd at h*n vil snu seg på slutten siden h*n har vært rolig hele tiden :P

Skrevet

Samme her, på alle ul vi har vært på gjennom hele svangerskapet har han ligget med hodet godt plantet helt nederst på venstre side i magen og på skrått opp. Men fint å høre at det er flere som ikke kjenner så mange spark lengre. Blir jo så fort bekymret nå om dagen ;)

Skrevet

Det er mest dytting og gnikking som skjer nå. Litt artig når det holder på det verste.

H*n holder på mest om morgenen og kvelden. Men når jeg ligger rolig så holder h*n på hele tiden :P

Skrevet

Jeg kjenner og mindre spark, men MASSE bevegelse. Ordentlig aktiv jente. Beina dytter ut på høyre side, men ikke spark. Er 33+4 og har vært sånn noen uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...