Gå til innhold

Når familien mener jeg MÅ ta abort :(

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år har 2 barn på 8 og 10 år, min datter på 10 har en alvorlig sykdom men er på bedringens vei <3

Samboeren min sliter litt psykisk, men han får heldigvis hjelp!

Nå har det seg slik at jeg er gravid. Og jeg ønsker meg dette barnet, men jeg vet det vil by på mange utfordringer!!

Det værste er nå at familien driver og presser på at abort er det eneste alternativet her!!

Noen som har hatt noe av den samme situasjonen?

Fortsetter under...

Jeg synes du skal hoppe å drite i hva de andre synes,du får prate med mannen din og dere får komme til en enighet.

Ingen skal bestemme det annet en mor og far,om ikke det er ekstreme tilfeller..

Kan være at dette barnet er sendt som en ny begynnelse for alt det vonde?

slik tenkte vi når vi oppdaget positiv test.

gubben her er lungesyk og vi har 4 barn, 10-8-7-5år. Jeg sliter med astma og parforholdet drog tungt en stund, men nå blomstrer alt og vi gleder oss masse til lille tuppa kommer innen mnd tid :)

hun kommer som en berikelse og noe alle sammen kan glede seg til :)

Noen ganger er det bare sånn at du selv vet hva du skal, og hva som er bra for deg! Det er ditt liv! Hva andre synes og mener, er helt uvesentlig. I mitt tilfelle hadde da de 2 siste barna våre ikke blitt født,-og det er jo helt absurd;) (om andre fikk bestemme for oss mener jeg) Stå på, og lykke til!

Annonse

Jeg hadde bedt dem drite og dra hvis noen i familien hadde bedt meg ta abort. Noe så frekt! :angry:

Hvis du har lyst på dette barnet er det et tegn på at du har overskudd og klarer det. Dette kommer til å gå helt fint! :D

Folk mener og synser for mye om andre sitt liv! Heia deg hvis du bestemmer over ditt eget liv :)

Alle har vi vel noe i livet som ikke er helt perfekt, men du må gjøre det som føles riktig for deg og har du en spire i magen som gjør følelsene positive og du gleder deg over å være gravid så føder du dette barnet uavhengig av hva familien din måtte mene om saken.

Ofte er det en utfordring bare å leve i dette samfunnet, men man kan da ikke slutte å føde barn...

Masse lykke til med hva enn du velger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...