Lisse_01 Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 (endret) Får babyen mer eller mindre plass da? Lillegutt blir helt vill Endret 16. august 2012 av Lisse_01
*oktobergutt 12* Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Det samme gjør min lille gutt... spesielt hvis jeg prøver å legge meg på den andre siden enn den jeg bruker ligge på. Ikke mange sove stillinger å velge mellom nei... må stå opp rundt seks tiden hver morgen pga stiv/vondt i ryggen. :-)
November-spire-79 Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Ja vesla her blir også urolig er 27+4. Er overrasket over at hun klarer å sparke på så mange forskjellige plasser samtidig Men hun har jo to armer og to bein så....... hehe
Grynet:) Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Full fest i magen når jeg legger meg på siden! Når jeg legger meg på rygg merker jeg det og. Litt sånn; heyy! Nå ble det god plass! Sprellle litt!
Elsa88 Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Samme her ja, Ligger på venstre side så er det føttene som holder på i min høyre side. Og hendene som leker kickboxing i blæren min
stinesg89 Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Hun lille til meg blir helt vill der inne når jeg ligger på magen,mens på siden går dt veldig bra:) en gang i blandt sier hun ifra når jeg ligger siden, mn dt er favorittstillingen min for tiden vi er i uke 28:)
kaklemor Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Er en vill krabat i magen når jeg ligger på siden her og Hvis dere ikke har prøvd det enda; Ligg på gulvet m hånda mellom magen og gulvet! På siden altså Når jeg gjør det så tråkker den lille meg i hånda hele tiden :)
Elsa88 Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Er en vill krabat i magen når jeg ligger på siden her og Hvis dere ikke har prøvd det enda; Ligg på gulvet m hånda mellom magen og gulvet! På siden altså Når jeg gjør det så tråkker den lille meg i hånda hele tiden :) Bruker å gjøre dette i sengen og da kan jeg kjenne ryggen hans/hennes veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå