Gå til innhold

Når man ligger på siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får babyen mer eller mindre plass da?

Lillegutt blir helt vill

Endret av Lisse_01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjør min lille gutt... spesielt hvis jeg prøver å legge meg på den andre siden enn den jeg bruker ligge på. Ikke mange sove stillinger å velge mellom nei... må stå opp rundt seks tiden hver morgen pga stiv/vondt i ryggen. :-)

Skrevet

Ja vesla her blir også urolig ;) er 27+4. Er overrasket over at hun klarer å sparke på så mange forskjellige plasser samtidig ;) Men hun har jo to armer og to bein så....... hehe

Skrevet

Full fest i magen når jeg legger meg på siden!

Når jeg legger meg på rygg merker jeg det og.

Litt sånn; heyy! Nå ble det god plass! Sprellle litt! :)

Skrevet

Samme her ja, Ligger på venstre side så er det føttene som holder på i min høyre side. Og hendene som leker kickboxing i blæren min :P

Skrevet

Hun lille til meg blir helt vill der inne når jeg ligger på magen,mens på siden går dt veldig bra:) en gang i blandt sier hun ifra når jeg ligger siden, mn dt er favorittstillingen min for tiden :) vi er i uke 28:)

Skrevet

Er en vill krabat i magen når jeg ligger på siden her og :)

Hvis dere ikke har prøvd det enda;

Ligg på gulvet m hånda mellom magen og gulvet! På siden altså :)

Når jeg gjør det så tråkker den lille meg i hånda hele tiden :) :) :)

Skrevet
Er en vill krabat i magen når jeg ligger på siden her og :) Hvis dere ikke har prøvd det enda; Ligg på gulvet m hånda mellom magen og gulvet! På siden altså :) Når jeg gjør det så tråkker den lille meg i hånda hele tiden :) :) :)

Bruker å gjøre dette i sengen og da kan jeg kjenne ryggen hans/hennes veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...