Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som er best av utrogestan, lutinus å crinone. Er det andre progesteron støtte? Uansett..Dere som har blitt gravid, hva har dere brukt?

Eller derevsom ikke ble gravid, hva har dere brukt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt ett ferskforsøk med Crinone der jeg ikke ble gravid. Og så har jeg hatt to fryseforsøk med Utrogestan der jeg har blitt gravid begge gangene. Første endte i spontanabort i uke 6, men andre er jeg nå kommet til uke 9 :)

Skrevet

Jeg spørte dem på st.olavs angående dette siden dem gir litt forskjellig. Legen sa at man får like mye progesteron inn i kroppen til tross for at det virker på grunn av tall at man får mindre når man tar crinone enn lutinus. Dei tas annerledes opp i kroppen forsto jeg. Og uansett kroppen tar så mye den trenger.

Skrevet

Jeg har brukt Lutinus gjennom tre ferske og ett fryseforsøk - og har følgelig bare erfaring med den. Jeg tror alle disse progesteron-støttene alle gjør det de skal, og man finner nok ikke så mye forskjell på de - for da regner eg med at klinikken min hadde prøvd det ut utover 4 forsøk, ettersom de alltid forandret noe fra gang til gang. Ofte er det kvaliteten på egget som utgjør hele forskjellen og er det liv laga så er sjansene mye bedre :) Jeg var en av de som stod og forbannet lutinus og alt griseriet som hører med - selv om jeg har hørt at det ofte er minst gris med akkurat lutinus. Er forsåvidt enkel å sette inn og lite kluss med det. Som dincene sa; kroppen tar opp det den trenger.

Til slutt så lykkes jeg på fryseforsøket og sitter nå litt i fornektelse på at det faktisk er TO streker på testen. Så nå er jeg bare glad i lutinusen i stedetfor :)

Skrevet

Jeg selv synes at det var mere gris med lutinus enn crinone ;) Til tider kommer det store mengder ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...