Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer inn fra 1trimestet,er 10 uker og har en veninne som har kjøpt veninne massasje i bursdagsgave til meg som er nå på manda..har lest meg frem til at man ikke skal ta masasje:p enn minispa,hot lava steiner? eller skal jeg bare be om en vanlig hudboost?:) hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel ikke tro at vanlig massasje skal være fy-fy... Men aromaterapi skal du være forsiktig med; det er ikke alle eteriske oljer som egner seg for gravide.

Skrevet

Massasje nede ved korsryggen kan sette i gang fødselen/abort fikk jeg beskjed om da jeg tok massasje i forrige svangerskap. Så jeg fikk kun massasje i øvre del av rygg og nakke :) men hør med de som Masserer- de skal jo vite det! Og det stemmer det med eteriske oljer - det skal man være litt forsiktig med :) men det er mange som tilbyr gravidmassasje så det er absolutt mulig :)

Skrevet

Var på thaimassasje forrige uke og da viste de at jeg var gravid og hva jeg måtte unngå å ikke. Fikk beskjed om at infrarød badestue skulle jeg ikke ta. Sjekk med de som masserer. Jeg er 17 uker på vei nå.

Skrevet

Har vært til massasje, de valgte vekk noen oljer, ellers normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...