Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hva ligger lønnen på? Er dette noe man kan søke på når man er utdannet førskolelærer? Noen som jobber som inspektør og trives med det? Utfordrende jobb og arbeidsoppgaver?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Du får neppe jobb som inspektør med kun førskolelærerutdannelse
Kjærepære Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Det er en ganske heavy jobb, og jeg vil tro at man minst må være utdannet lærer. Er usikker på om man trenger administrativ utdannelse i tillegg, men det er nok en fordel. Hva har du jobbet som fra før?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Jobber som pedagogisk leder og assisterende daglig leder. Kjenner jeg er klar for nye utfordringer.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Det er ikke tilstrekkelig med førskolelærerutdanning.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Da blir det skolebenk og spes.ped på meg isteden for jobbsøking.
Kjærepære Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Å være spes.ped lærer er jo garantert utrolig interessant! Lærer ogsÅ, er det selv. Og det er i alle fall utfordrende nok, trenger ikke bli inspektør for Å fÅ utfordringer
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Det vet jeg, men de søker etter inspektør på skolen her bygden. Da jeg leste utlysningsteksten virket jobbet kjempe spennende. ønsker meg vekk i fra barnehage
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Synes du kan søke jeg - er det på et lite sted er det ikke sikkert det er så mange søkere. Kanskje mulig å ta noe utdanning etter du har startet i jobb. Der jeg jobber er det en lærerutdannet som har stillingen. Kan faktisk forestille meg at i hvertfall en av oss som er førskolelærere fint kunne fått den stillingen - hvis det ikke var noen som gikk foran pga utdanning (som det kanskje mest sannsynelig ville vært).
Mandalas Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 På min sønns gamle skole var inspektøren førskolelærer i bunnen og han hadde overhodet ikke kompetanse nok for den jobben! Men han hadde jo klart å få den, så du kan jo ha en sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå