bambi78 Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Min datter snart 4 mån har akkurat lært seg snu fra rygg til mage. Dette syns hun er kjempestas og det er vansklig å få henne å ligge på rygg. Hun blir fort sliten når hun ligger på mage og begynner da å klage høylytt snur henne da over på rygg og 1/2 minutt seinere så er hun tilbake på mage. Greit det men I natt så våknet Jeg av meg selv og kikket da ned I sengen til mini og ser da at hun ligger og sover på Mage!!!! Hun klarer ikke å snu seg tilbake til rygg enda så derfor vil jeg at hun sover på rygg. Prøvde Idag å legge puter så hun ikke klarer å snu men det resulterte i kjempegråt og jeg måtte søve henne I mine armer og sen legge henne I sengen. Vet det finns soveposer man kan spenne fast, men noe I meg sier jeg ikke liker det. Noen som tenker noe om dette og har råd å gi?
Februarprinsesse2012 Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Jeg måtte gå til innkjøp av sovepose da jenta mi begynte å snu seg. Hun våknet nemlig av å ikke komme seg tilbake på ryggen. Etter at jeg kjøpte posen sover hun mye bedre, og jeg har aldri merket noen misnøye i forhold til at hun sitter fast. Så jeg er i alle fall veldig fornøyd med den løsningen
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jeg rullet sammen håndkler som jeg la inntil sprinklene, slik at han ikke hadde plass til å rulle rundt. Og ja, han ble litt sinna Men kjenner at jeg er veldig glad for at han nå klarer å snu seg begge veier, fordi han sover så mye bedre når han kan bevege mer på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå