Gå til innhold

Så nettopp en tidligere kollega(psykolog) rave rundt dritings

Anbefalte innlegg

Skrevet
...Fyllekalas med jobben, som ei annen nevner, foregår tross alt bak fire vegger, ikke på bar midt i sentrum.

Man smører ikke kunder med fyllekalas i kantina, da er det ut å flotte seg på byen.

Herregud dama har jo ikke gjort noe galt!

Det er sånne som dere som gir oss andre fylleangst :-p

Skrevet

Hun er da et menneske med like stor rett til å leve livet sitt slik hun selv vil på sin egen fritid. Så lenge det ikke berammer jobben så synes jeg virkelig at dette er noe ingen har noe med, inkludert deg og hennes sjef. Kjenner flust av profesjonelle som gjør jobben sin, og som kan slå ut håret når anledningen byr seg i deres egen fritid.

Skrevet

Jeg møtte læreren til guttungen på byen, skulle jeg ha meldt han inn til rektor da?

Hva han gjør på fritiden sin er meg revnende likegyldig, så derfor gikk jeg bort å festa med han jeg. Skulle han ha meldt meg som uforsvarlig mor?

Nei dette blir bare for dumt!

Skrevet

*Råflirer*

Er du seriøs, HI? Prate med sjefen hennes? Du vet at sjefen hennes ikke har en dritt med hva hun foretar seg etter jobbtid, så lenge det a: ikke er kriminelt, eller b: går utover arbeidsoppgavene hennes? Hun kan for alt hun vil ha en ekstrajobb som stripper uten at hverken du eller sjefen skal bry dere med det. Fengselsbetjenter og psykologer har faktisk et liv utenom jobben.

Skrevet

Har vi gått glipp at noe? Mente du å skrive av dette var få timer før hun skulle møte på jobb? For annet enn det kan jeg ikke se at skulle være av sjefens interresse.

Skrevet
Hvor gammel er vedkommende? Kanskje ikke kriminelt, men utrolig barnslig og taktløst...Fyllekalas med jobben, som ei annen nevner, foregår tross alt bak fire vegger, ikke på bar midt i sentrum. Mulig det ikke er mange av dem her men det lønner seg ikke for en profesjonsutdannet å utagere på denne måten på byen.

Hahaha.. I Oslo sentrum? En by med en halv million innbyggere? Og det er vel ikke akkurat noen fare for at hun treffer noen av sine "pasienter" ute ;)?

Når man går på et utested synes jeg man kan si at man er innenfor grensen for sømmelig atferd så lenge man ikke blir tilsnakket eller kastet ut :).

Og så lenge du ikke kjenner henne personlig synes jeg det er absurd at du tenker at hun kanskje har det vanskelig siden hun oppfører seg slik, hun har det rett og slett sikkert moro og har ingen plan om å bry seg med snerpete tilhengere av janteloven ;)!

At hun sikkert så lettere fjortis ut er en annen sak, og det får være din private mening som du holder for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...