Gå til innhold

Så nettopp en tidligere kollega(psykolog) rave rundt dritings

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg si noe til sjefen? Hun er ansatt ved et fengsel og det gir et litt dårlig signal når hun avslører seg selv så til de grader i offentligheten...Fks bøyde hun seg ned og tok tak i skrittet til en fyr når en sang gikk sånn "follow you down"...Også danser hun rundt sexy til "criminal" av Britney...Hun hanskes tross alt med tungkriminelle i jobben sin...

Jeg vet det er fritiden hennes og den gjør hun som hun selv vil med men er ikke dette litt på grensen? Jeg jobber ikke der lenger men har fortsatt god kontakt med både henne og sjefen...

Skrevet

Ho var vel kåt da..... er lov de...

Skrevet

Jeg syns virkelig du skal si noe til sjefen, ja.

Og værsåsnill å fortell oss om reaksjonen hans/hennes! Det blir nok helt sikkert en høydare å høre hvordan han/hun tar imot din "velmenende" bekymring :D

Skrevet

ååååååå,jaaaaaaaaaaaaaaa, si ifra, vi trenger å høre om intrigene som kommer i kjølvannet av denne SKANDALEN!

Skrevet

Burde jeg si noe til sjefen? Hun er ansatt ved et fengsel og det gir et litt dårlig signal når hun avslører seg selv så til de grader i offentligheten...Fks bøyde hun seg ned og tok tak i skrittet til en fyr når en sang gikk sånn "follow you down"...Også danser hun rundt sexy til "criminal" av Britney...Hun hanskes tross alt med tungkriminelle i jobben sin...

Jeg vet det er fritiden hennes og den gjør hun som hun selv vil med men er ikke dette litt på grensen? Jeg jobber ikke der lenger men har fortsatt god kontakt med både henne og sjefen...

Jeg tror deg HI. Jeg ser selv altfor mange fulle folk når jeg drar hjem fra senvaktene mine og jeg antar at de ikke alle er 19årige butikkansatte. Jo, dette er på grensen. Spørsmålet er om det faktisk krysser en grense.Jeg ville nok ikke sagt noe til sjefen. Har hun mann? Har hun barn? I så fall ville jeg ha tatt en prat med henne selv og fortalt hva jeg hadde sett, om dette var en angangsaffere og hun angrer vil hun nok skamme seg, om dette er noe som skjer hyppig derimot, vil jeg påstå hun har et problem. Men ikke trekk forhastede slutninger. Jeg så selv en kollega av min far drite seg totalt ut på byen en gang(han er en meget vel ansett ingeniør) der han skrek utenfor en bar; "Jeg har Bergen by's aller største k*k". Utrolig pinlig, både for ham selv og alle andre, men jeg sa ingenting til min far. Hvorfor skulle jeg det egentlig? Har bare møtt fyren et par ganger og jeg kjenner ham jo ikke. Dessuten visste jeg at fyren var nyskilt og slet litt på grunn av det. Det var kona som slo opp. Folk har alle mulige motiver for å skeie helt ut, kanskje denne damen ikke har det noe bra? Ta en prat med henne i enerom og få renset luften men ikke involver sjefen. DET synes jeg ihvertfall er å krysse en grense.

Skrevet

Så lenge det ikke var en kriminell hun elget seg innpå, så er det vel egentlig ikke noe stort problem?

Skrevet

Jeg tror deg HI. Jeg ser selv altfor mange fulle folk når jeg drar hjem fra senvaktene mine og jeg antar at de ikke alle er 19årige butikkansatte. Jo, dette er på grensen. Spørsmålet er om det faktisk krysser en grense.Jeg ville nok ikke sagt noe til sjefen. Har hun mann? Har hun barn? I så fall ville jeg ha tatt en prat med henne selv og fortalt hva jeg hadde sett, om dette var en angangsaffere og hun angrer vil hun nok skamme seg, om dette er noe som skjer hyppig derimot, vil jeg påstå hun har et problem. Men ikke trekk forhastede slutninger. Jeg så selv en kollega av min far drite seg totalt ut på byen en gang(han er en meget vel ansett ingeniør) der han skrek utenfor en bar; "Jeg har Bergen by's aller største k*k". Utrolig pinlig, både for ham selv og alle andre, men jeg sa ingenting til min far. Hvorfor skulle jeg det egentlig? Har bare møtt fyren et par ganger og jeg kjenner ham jo ikke. Dessuten visste jeg at fyren var nyskilt og slet litt på grunn av det. Det var kona som slo opp. Folk har alle mulige motiver for å skeie helt ut, kanskje denne damen ikke har det noe bra? Ta en prat med henne i enerom og få renset luften men ikke involver sjefen. DET synes jeg ihvertfall er å krysse en grense.

Takk for seriøst svar

HI

Skrevet
Burde jeg si noe til sjefen? Hun er ansatt ved et fengsel og det gir et litt dårlig signal når hun avslører seg selv så til de grader i offentligheten...Fks bøyde hun seg ned og tok tak i skrittet til en fyr når en sang gikk sånn "follow you down"...Også danser hun rundt sexy til "criminal" av Britney...Hun hanskes tross alt med tungkriminelle i jobben sin... Jeg vet det er fritiden hennes og den gjør hun som hun selv vil med men er ikke dette litt på grensen? Jeg jobber ikke der lenger men har fortsatt god kontakt med både henne og sjefen...
Takk for seriøst svar HI

Jeg var faktisk helt seriøs jeg også når jeg sa at jeg ikke ser at det er et problem at hun er full når hun er fengselsansatt..

Skrevet

Bra du ikke har sett oss når vi går ut da,da måtte vel Norge AS ligge ned pga for stort antall upassende ansatte.

Vi jobber forresten i bla helsevesentet,bhg og forresten en fengselsbetjent :P

Skrevet
Burde jeg si noe til sjefen? Hun er ansatt ved et fengsel og det gir et litt dårlig signal når hun avslører seg selv så til de grader i offentligheten...Fks bøyde hun seg ned og tok tak i skrittet til en fyr når en sang gikk sånn "follow you down"...Også danser hun rundt sexy til "criminal" av Britney...Hun hanskes tross alt med tungkriminelle i jobben sin... Jeg vet det er fritiden hennes og den gjør hun som hun selv vil med men er ikke dette litt på grensen? Jeg jobber ikke der lenger men har fortsatt god kontakt med både henne og sjefen...
Takk for seriøst svar HI
Jeg var faktisk helt seriøs jeg også når jeg sa at jeg ikke ser at det er et problem at hun er full når hun er fengselsansatt..

Nå vet ikke jeg hvem av de anonyme du er siden de aller fleste ikke signerer med nick men ok, takk for seriøst svar.

HI

Skrevet

Jeg har flytta på bygda, og har aldri i hele mitt liv opplevd så mye sømmelighet og snerperi.

Jeg er invitert inn i husmorforeningen, jeg er eldst, høyest utdannet, med den mest seriøse jobben, den mest usaklige og den mest rølpete.

Vi er da vanlige folk fordi om vi har en embetseksamen, muligens litt mer tolerant. Hadde jeg vært sjefen hennes, hadde jeg nok tenkt mitt, ikke om henne, men om deg :-)

Kan du tenke deg, noe verre enn en psykolog som vrikka på seg på byen!

I det private næringsliv er det rielig med fyllekalas kamuflert som teambuling eller representasjonsoppdrag. Langt verre ting enn å vrikke på ræva til Britney Spears foregår på sånne tilstellninger, fremfor sjef, kunder, og hele arbeidsstyrken.

Skrevet
Hvor er dette HI?

Oslo sentrum

HI

Skrevet

Men hvorfor føler du at det er relevant for hennes arbeidsoppgaver hvordan hun oppfører seg på byen?

Så lenge hun holder seg innenfor lovens grenser, er hun vel et like fritt menneske som deg?

Og at du tilogmed husker navnet på sangene hun danset til.....tja, i beste fall er det vel meget spesielt, er det ikke?

Skrevet

Jeg ønsker et samfunn der man kan sparke folk som oppfører seg slik. Men siden vi har et samfunn der det er vanlig å oppføre seg slik, må vi bare la disse folkene fortsette i sine ansvarsfulle jobber.

Hvis ikke, vil samfunnet bryte sammen.

Do not follow the crowd in doing wrong. Exodus 23

Skrevet

Jeg jobber med de tyngste brukerne innenfor rus/psykiatri. Jobben tar jeg på alvor og der er jeg dyktig og får mange gode tilbakemeldinger. Ute på byen kan jeg ta helt av og noen ganger bli møkings, men det har da ingenting med jobben min å gjøre. Det skal være et skille mellom jobb og privatliv vet du. Hadde vedkommende snakket om de innsatte, elget seg innpå tidligere innsatte eller lignende som kunne relateres til jobben, da hadde det vært alvorlig men ikke dette.

Skrevet
Ute på byen kan jeg ta helt av og noen ganger bli møkings

Men blir du aldri voksen? Med en så ansvarsfull jobb er du vel over 25 år.

Skrevet

Fy faen hiv a på hue å rævva ut!!!

;D

Skrevet

Fy faen hiv a på hue å rævva ut!!!

;D

Søtnos! ;)

HI

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ser absolutt ikke problemet. Jeg tror da ikke hun er en dårligere psykolog eller værre i jobben sin selvom hun grafser baller og drikker jeg snydens på fritiden!

Hel uavhengig av alder også. Om hun er 40 eller 20 kan hun vel like fullt feste på sin måte?

Du skulle sett meg, godt jeg ikke har høy utdanning enda slik at ejg får lov litt til.. Jeg klarer ikke å se problemet så lenge hun ikke drikekr på jobb og er i fin form og ikke tydelig klein kan dette umulig være noe å vurdere å ta opp engang..

Skrevet

Hvor gammel er vedkommende? Kanskje ikke kriminelt, men utrolig barnslig og taktløst...Fyllekalas med jobben, som ei annen nevner, foregår tross alt bak fire vegger, ikke på bar midt i sentrum.

Mulig det ikke er mange av dem her men det lønner seg ikke for en profesjonsutdannet å utagere på denne måten på byen.

Skrevet

Men kjære gud, hun er vel et menneske som får lov til å oppføre seg som hun vil.

Du er fryktelig naiv hvis du tror at alle med viktige jobber er salongs og oppfører seg perfekt hele tiden.

Da skulle du visst hva jeg har sett "viktige" personer gjøre;-)

Syns det er rart at dere skulle være kolleger. Er du psykolog eller jobber i fengsel mangler du nok en stor porsjon toleranse og er ikke riktig i jobben din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...