1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Blodslim på tirsdag, masse kynnerar/maserier med +- 10 mellomrom i fleire timer i går + ein aktiv liten så pressa seg godt ned og traff nerver eller no et par ganger:p Fekk skikkelige forhåpninger, men våkna skuffa i dag tidligt:p Når eg sto opp i dag kom dei med 10-5min mellomrom ei god stund, før di plutselig forsvant "heilt".. Hadde bare kynnerar i rykk å napp etterpå.. men fekk skikkelig murring/blei gåen i korsryggen seinare.. Så fekk et ørlite håp om at det var gått til neste skritt:p meeeen, den gang ei. Nå er "alle" kynnerane vekke, ikkje murring, ikkje nedpress, men heldigvis ein liten som romstere;) klar for fødsel ja;) hehe.. men sjefen er vist ikkje enig:)
Mini09&Lille12 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Akkurat sånn var det med meg å. Mandagsnatta var jeg heeelt sikker på ting var igang, og så ga alt seg utover tirsdagen! Utrolig skuffa, for ble så KLAR!!! Var på sykehuset og fikk høre riene hadde gjort noe da, men ikke nok. Kun 1cm og 1cm livmorhals. Men i dag har kynnerene kommet tilbake, og litt tegningsblødning. Men vil at ting skal skje Nååå!!! ) Du er ikke alene! Kjedelig å gå sånn å vente!
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 16. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2012 hehe, godt di hadde gjort noe nytte for seg hos deg vertfall;) Så får me håpa det komme tilbake og ikkje forsvinne for oss igjen;) hihi.. Lykke til!! Eg var hos jordmor tirsdag og fekk beskjed at der ikkje va noe forandring siden torsdagen (hadde då 1-2cm lang livmorhals og kun gliper i åpning), men at der va litt blod på hansken itte sjekken så det var bra sa hu. Rekna med eg kom til å gå til termin, men hu kunne ta feil:p hu sette akupunktur, og 4t etter var der mye blodslim.. å alt det med kynnerar/maserier i går.. så er spent om det har gitt no virkning.. Jaja, komme når di e klar <3
5 søte små blir til 6 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Hadde det slik igår, magen har ramla mellom knea hehe Våkna idag og gubben håpa på at det var noe på gang for han skulle på guttetur idag, bare dra sa jeg. Han oppholder seg jo 15minutter fra sykehuset på messe. skal legge full plan for helga rolig enda men utrolig til nedpress. blir spennende å se. mens termin 6 september og jeg er klar som ett egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå