Gå til innhold

Ingen som har prøvd riestimulerende akupuntur?

Anbefalte innlegg

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Skrev dette på skravlesiden tidligere i dag. Er det virkelig ingen som har erfaringer de vil dele?

Noen som har erfaring med å få i gang fødsel med riestimulerende akupunktur? Jeg har UL-termin i morgen og var til akupunktur i dag. Håper det kan sette i gang noe i løpet av dagen, men har ny time i morgen tidlig. Hadde vært gøy å høre om noen av dere har prøvd dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg har prøvd :)

Fikk akupunktur dagen før termin. Ble satt nåler i hodet, hender legger og tærne! De jeg fikk i hendene ble satt mellom tommel og pekefinger, og du kan tro jeg fikk blodtrykksfall, kvalm svimmel og holdt på å svime av. Lillemor i magen sparket og vridde på seg, så tok den ut med en gang. Da gikk det mye bedre! :)

Satt med de i 20 minutter lengre enn de skal, og kjente i etterkant av dette forandringer i kroppen. Ut på natten(Fikk akupunktur å dagen) startet fødselen, og ti timer etter var hun ute :) :)

Skrevet

Fikk de dagen før termin med nr 2, om natten gikk vatnet og kvart på 2 dagen etter var hun ute :)

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Dette var oppløftende å lese! Nå sitter jeg her, søvnløs midt på natten, det har blitt termindato og jeg skulle såååå gjerne sovnet for å våkne til rier og fødsel. Men her er det helt, helt stille. Har ny time i morgen tidlig og håper at det skal gjøre susen!!!:-)

Skrevet

Du kan jo spørre om å få sitte dobbel tid med nålene i. Mine skulle være i i 20 minutter, men jordmora lot dem være i 40 minutter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...