Gjest Mammantil2prinser Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Skal til legevakta nå kl.21 Grunn: sinnsyk hodepine, kvalm, vondt i øvre del av mage, liiiite liv, veldig mye vann i føttene. Fikk alvorlig svang.forgiftn. Med første og kjenner ille igjen symptom (selv om det er liten kjangs for at det er det) Det jeg lurer er, har andre hatt slike plager/symptom og alt har vert tipp topp? Hater leger besøke lege, sykehus uten grunn :/
feelunique Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Uffda.. Håper det ikke er sv.forgiftning :/ Lykke til
Tuva123 Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Hmmm... kan jo høres ut som tegn på svangerskaps forgiftning... Bra du skal til legevakten, slikt må man få sjekket ut med en gang ! Lykke til
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Takk! Er nok ikke det, men best å sjekke for det
CamillaJ Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Hei! Jeg var på legevakten på mandag. Hodepine, svimmel, småkvalm osv. Ikke vondt i magen da, og hadde godt med liv. Økt vannmendgde i fØtter og stivere hender. Hadde da hØyt blodtrykk (140/98) og 2+ proteiner i urinen. Var på sykehuset på tirsdag. HØyt blodtrykk, men bare 1+ på protein. Var der igjen i går. Noget hØyt blodtrykk, men ingen proteiner i urinen. Verken jeg eller legene forstår helt hvordan dette har gått til........ Håper for deg at det bare er samme lureriet som med meg. Fanden vet hvorfor jeg plutselig er frisk! Krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå