Gå til innhold

Jeg hater ordet: VITTERLIG! Noen ord du ikke kan fordra??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er da vittelig et vittig ord? :) Jeg hater ordet "lo". (Som i navlelo.) Ekkelt ord på noe kjempeekkelt. Ellers får jeg ofte sånne øyeblikk der jeg synes ord høres rare ut, og må si dem inni meg selv flere ganger fordi jeg synes de er merkelige. Det går over da. Hehe.
Akkurat sånn er jeg og. Plutselig kan ett ord være skikkelig rart og jeg må si det inni meg, også tenker jeg på hvem som bestemte at akkurat det sku hete det, også går det over. :)

Haha! Godt det ikke er meg. Noen ganger sier jeg typ: Kan du ta med en gaffel? Gaffel, gaffel, gaffel.. Gaffel er et rart ord. Heter det virkelig det? Gaffel. Og så er jeg ferdig. Hehe.

Signerer forresten snerk. Snerk er grusomt. Lo i snerken. Huff.

Fortsetter under...

Skrevet

I disse dager missliker jeg også veldig ordet Harry.....

Hva galt har Harry gjort?

Skrevet

Jeg er som Magia^^

Snerk.. Jeg får brekninger av det ordet:S

Og slangutrykket kela og beef.

Skrevet

Sæd

Puppe (når ordet blir brukt om å amme)

Grøsser når jeg skriver dette :P

Skrevet

Jeg liker ikke ordet utfordringer. Det blir brukt i så mange forskjellige settinger at det rett og slett blir misbrukt. I arbeidslivet f.eks, det er aldri problemer, kun utfordringer. Blæh :/

Skrevet
Jeg er som Magia^^ Snerk.. Jeg får brekninger av det ordet:S Og slangutrykket kela og beef.

Beef er grusomt. Jeg vemmes av det ordet.

Annonse

Skrevet

Jaffal. Og vaffal. Ikke ord men slang.

Skrevet

Jeg hater ikke dette ordet, men det er det mest poengløse ordet jeg vet om: Vaffel!!

Vaffel, Vaffel, Vaffel.... Jo mer man sier det jo teitere blir det :)

Skrevet
Mellomkjøtt...

Hahaha, hadde glemt mellomkjøtt! Det er helt forferdelig!

Skrevet

Lissom

På en måte

Fokus

Men aller mest: I FORHOLD TIL (når det ikke betyr i forhold til, men om/med tanke på/angående)

Skrevet

når folk sier "ser den" til noe du sier som de forstår.. vet ikke hvorfor

Skrevet

Utflod

Mellomkjøtt

Truse

Snerk

Skrevet
Men aller mest: I FORHOLD TIL (når det ikke betyr i forhold til, men om/med tanke på/angående)

Enig, folk bør slutte å bruke uttrykk de ikke forstår..

Annonse

Skrevet

Brystvorte. Det er ikke en vorte. En slem og asexuell mann må ha laget det ordet.

Skrevet

Skamben hater jeg. Det burde avskaffes, og det finnes fullgode ord som beskriver det samme uten ordet "skam" i seg som man heller burde ta i bruk i dagligtale (i den grad man i dagligtalen snakker så mye om skambenet). Stolthetsben vil jeg kalle det! ;)

Skrevet

Skamben hater jeg. Det burde avskaffes, og det finnes fullgode ord som beskriver det samme uten ordet "skam" i seg som man heller burde ta i bruk i dagligtale (i den grad man i dagligtalen snakker så mye om skambenet). Stolthetsben vil jeg kalle det! ;)

Min rare hjerne som samler mye info fikk med seg et eller annet om at ordet skamben ikke har noe som helst å gjøre med skam , er latin eller noe mener jeg på....

Ellers får jeg panikk av folk som sier konkurransje....

Skrevet

Shjøleskap, shøttkaker, shino det får jeg helt noia av. Pga talefeilen altså. Snerk er et grusomt ord, menssnerk er et så forferdelig ord at jeg omtrent kreperer (heldigvis ikke så mye brukt da :P). Kjøttfløyte er også grusomt. Og fjert og fis, og når folk kaller egg for hønemens. Ble veldig kjønnsorgan dominert denna lista mi ser jeg :P Ellers ELSKER jeg ordene adjø, farvel,fjernsyn og andre lite brukt "gammeldagse" ord.

Skrevet

Punkt 1.

Punkt 2.

osv.

Noe samboeren alltid bruker i diskusjoner/krangler!

Skrevet

Vagina

Penis

Utflod

Kondolerer disse ordene unngår jeg å bruke så langt det er mulig.

Og når folk kaller barna sine eller mine for engler. Så grøsser det nedover ryggen. Jeg forbinder det med død og "himmelen".

Skrevet

Ha, kom på flere!

Som noen over her nevner:

Konkurransje

Rusland

Sylling

Og dette ser jeg mest på tv og blir oppriktig irritert.

Skrevet

Slikke.

Oslo. (Måten søringer uttaler det; OSLo. Sier Oshlo, vi.. :P )

LOL.

Skrevet

når folk sier "ser den" til noe du sier som de forstår.. vet ikke hvorfor

Mm, ser den :/

Skrevet
Kokk (som i avføring)...

Åjaaaaa, det er faktisk det ekleste ordet i verden! Foreldrene mine sier det, og jeg har ALLTID hatet det ordet. "Har du kokka?" *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...