granatepla Skrevet 17. august 2012 #51 Skrevet 17. august 2012 Jepsi Pepsi! Jeg blir irritert bare jeg skriver det, og det vet jo selvfølgelig kjæresten å bruke til sin "fordel"... Æsj!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #52 Skrevet 17. august 2012 Når mannen sier han må på do for å legge kabel. Synes det høres så ekkelt ut; kabel. Og det irriterer meg grønn når folk skriver på slutten av en setning "what to do????" Da orker jeg ikke gå inn å lese det innlegget engang.
skinnfilla Skrevet 17. august 2012 #53 Skrevet 17. august 2012 Shjøleskap, shøttkaker, shino det får jeg helt noia av. Pga talefeilen altså. Snerk er et grusomt ord, menssnerk er et så forferdelig ord at jeg omtrent kreperer (heldigvis ikke så mye brukt da ). Kjøttfløyte er også grusomt. Og fjert og fis, og når folk kaller egg for hønemens. Ble veldig kjønnsorgan dominert denna lista mi ser jeg Ellers ELSKER jeg ordene adjø, farvel,fjernsyn og andre lite brukt "gammeldagse" ord. liker og gammeldagse ord... sporenstreks, i harnisk osv;)
Musemorbr / Skrevet 17. august 2012 #54 Skrevet 17. august 2012 Sporenstreks er favorittordet til gutten min på 17 måneder. Han ler seg skakk når jeg sier det, selv om jeg ikke sier det med morsom stemme, eller noe. Jeg har alltid bruk det ordet.
Gjest Husfrua Skrevet 17. august 2012 #55 Skrevet 17. august 2012 jeg grøsser bare jeg skriver ordet mensen! Og ordet avlive..man av liver noe liksom. Fysj!
what a drittkjerring Skrevet 17. august 2012 #57 Skrevet 17. august 2012 Håndkle. Tror våre alles kjære 'honkledamer' har ødelagt det ordet for meg. Nå tenker jeg på dere hver gang jeg sier det ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #58 Skrevet 17. august 2012 Jeg får helt fnatt av folk som bruker ordet EKSEPSJONELT for å forklare hvor fint noe er. Tror det kommer av en grusom skrytepave i familien som stadig bruker ordet når han skal understreke hvor mye bedre ting han har enn det alle andre har. Er ellers ingen fan av ordene slimpropp, biffgardiner, kjøttfløyte, kjøttrosa og livmortapp.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #59 Skrevet 17. august 2012 Det verste er når det er litt kjølig og surt ute og bergenserne synes det er "kjønslig" OUÆÆÆÆH
what a drittkjerring Skrevet 17. august 2012 #60 Skrevet 17. august 2012 Shjøleskap, shøttkaker, shino det får jeg helt noia av. Pga talefeilen altså. Snerk er et grusomt ord, menssnerk er et så forferdelig ord at jeg omtrent kreperer (heldigvis ikke så mye brukt da ). Kjøttfløyte er også grusomt. Og fjert og fis, og når folk kaller egg for hønemens. Ble veldig kjønnsorgan dominert denna lista mi ser jeg Ellers ELSKER jeg ordene adjø, farvel,fjernsyn og andre lite brukt "gammeldagse" ord. liker og gammeldagse ord... sporenstreks, i harnisk osv;) Mulig jeg er helt ute men hva i alle dager er menssnerk? :-O
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #61 Skrevet 17. august 2012 Når noen sier de er helt dødfødt om en ting som ikke går ann foreksempel.... de er helt grusomt ord synst eg.... leivninger (rester etter mat som blir ijenn etter middag) Gnagsår
marsve Skrevet 17. august 2012 #62 Skrevet 17. august 2012 Shjøleskap, shøttkaker, shino det får jeg helt noia av. Pga talefeilen altså. Snerk er et grusomt ord, menssnerk er et så forferdelig ord at jeg omtrent kreperer (heldigvis ikke så mye brukt da ). Kjøttfløyte er også grusomt. Og fjert og fis, og når folk kaller egg for hønemens. Ble veldig kjønnsorgan dominert denna lista mi ser jeg Ellers ELSKER jeg ordene adjø, farvel,fjernsyn og andre lite brukt "gammeldagse" ord. liker og gammeldagse ord... sporenstreks, i harnisk osv;) Mulig jeg er helt ute men hva i alle dager er menssnerk? :-O Hehe.. litt usikker selv egentlig. Men tenker i retning koagulert mensblod, eller ja, sånne klumper med blod. Åh, fy fader. Grøss!
marsve Skrevet 17. august 2012 #63 Skrevet 17. august 2012 Shjøleskap, shøttkaker, shino det får jeg helt noia av. Pga talefeilen altså. Snerk er et grusomt ord, menssnerk er et så forferdelig ord at jeg omtrent kreperer (heldigvis ikke så mye brukt da ). Kjøttfløyte er også grusomt. Og fjert og fis, og når folk kaller egg for hønemens. Ble veldig kjønnsorgan dominert denna lista mi ser jeg Ellers ELSKER jeg ordene adjø, farvel,fjernsyn og andre lite brukt "gammeldagse" ord. liker og gammeldagse ord... sporenstreks, i harnisk osv;) Åh, sporenstreks er et flott ord!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #64 Skrevet 17. august 2012 "Unngaura" eller hva f samboeren min kaller truse for å irritere meg.
CaptainHindsight Skrevet 21. august 2012 #67 Skrevet 21. august 2012 Er ellers ingen fan av ordene slimpropp, biffgardiner, kjøttfløyte, kjøttrosa og livmortapp. Kjøttrosa D; Å herremin... Å gru... Å nei... Der fant jeg mitt hatord gitt...
*Yuna* Skrevet 21. august 2012 #68 Skrevet 21. august 2012 Slikke. Oslo. (Måten søringer uttaler det; OSLo. Sier Oshlo, vi.. ) LOL. Slikke er et grusomt ord! Uten at jeg vet hvorfor jeg syns det
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. august 2012 #69 Skrevet 21. august 2012 Glufse er det desidert styggeste ordet jeg vet!!
Musemorbr / Skrevet 21. august 2012 #70 Skrevet 21. august 2012 Når vi er inne på skrittet... Jeg er vant til de saftigste nordnorske gloser, men når jeg tenker over det, tror jeg ordet fettleppa er noe av det verste jeg hører. Veldig usjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #71 Skrevet 22. august 2012 UTFLOD. Fytti.... Enig, grøss! På lik linje med skamlepper og alle de "fine" ordene for kvinnelig kjønnsorgan, som for eksempel høne og mus. Det ligner da virkelig ikke på noe av det????
SmellyCat Skrevet 22. august 2012 #72 Skrevet 22. august 2012 (endret) Når vi er inne på skrittet... Jeg er vant til de saftigste nordnorske gloser, men når jeg tenker over det, tror jeg ordet fettleppa er noe av det verste jeg hører. Veldig usjarmerende. Det er ikke veldig pent nei. Må si "fettoter" også kommer langt opp på lista over ekle skjellsord. Endret 22. august 2012 av SmellyCat
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #74 Skrevet 22. august 2012 Glufse er det styggeste ordet jeg vet også. Forferdelig!
Plutselig_gravid Skrevet 22. august 2012 #75 Skrevet 22. august 2012 Å menstruere......*grøss* utflod mellomkjøtt snerk snÅtt (snørr) eggløsningsslim slikke *dobbelgrøss* NÅr folk bruker uttrykk, fremmedord og ordtak feil...eksempel "I forhold til de utfordringene vi stÅr over nÅ sÅ....blablabla" eller "den smarteste kniven i skuffen.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå