Gå til innhold

Jeg hater ordet: VITTERLIG! Noen ord du ikke kan fordra??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men gubben takler ikke ordet "konsekvenser". Tror han hørte det for mange ganger i tenårene da han var litt pøbelunge; "du må ta konsekvensene av handlingene dine" osv. Han får helt spader når det ordet blir nevnt!

Skrevet

Jeg simpelten ELSKER ordet vitterlig, og bruker det da vitterlig så ofte jeg kan :)

Jeg hater ordet men, og da spesielt om det blir brukt med et 'ja' foran. "Ja meeeen, ja men, JA MEN!!!" F*** jeg blir sint.

Skrevet

Haha, det er da vitterlig ikke noe å bry seg om ;)

Men enig, det har gått inflasjon i det ordet.

Jeg sliter litt med klut, gulp og marg av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Det er da vittelig et vittig ord? :)

Jeg hater ordet "lo". (Som i navlelo.) Ekkelt ord på noe kjempeekkelt. Ellers får jeg ofte sånne øyeblikk der jeg synes ord høres rare ut, og må si dem inni meg selv flere ganger fordi jeg synes de er merkelige. Det går over da. Hehe.

Skrevet

Ingen ord jeg hater, men kan ikke fordra uttrykket "deg om det". Grøss!

Skrevet
Det er da vittelig et vittig ord? :) Jeg hater ordet "lo". (Som i navlelo.) Ekkelt ord på noe kjempeekkelt. Ellers får jeg ofte sånne øyeblikk der jeg synes ord høres rare ut, og må si dem inni meg selv flere ganger fordi jeg synes de er merkelige. Det går over da. Hehe.

Der kan du vitterlig(hihi) gå i fella, for om du gjentar ett for mange ganger, mister det sin mening.

Skrevet

UTFLOD. Fytti....

Skrevet

Ikke egentlig, men sliter litt med flere slangord, for eksempel lissom, eller lixm som dagens fjortiser sier. Og så får jeg stramma magemusklene godt her inne hver gang jeg leser feilstavinger av typen nemmelig. Og når folk skriver gaaad eller djises også. Det er så fælt. ;)

Skrevet

Å ja... Biffgardiner!!!

Skrevet

Sneipen om barn..

Da og liksom er ord jeg hater, de sniker seg med overalt og er en skikkelig dårlig uvane som jeg prøver å bli kvitt (da) :P

Skrevet

Man kan ikke hate ord. Da forstår du virkelig ikke hva ordet hater betyr.

Skrevet

prins og prinsessa mi om ungene sine !

Truuuuus å brøllåp ( på trøndersk)

Dæra å smære ---- verdalinger om døra og smøret !

morkak!

Skrevet

Snerk! Får grøsninger av det ordet. Kakaosnerk er godt da.. Hehe

Skrevet

Jeg grøsser...blir fysisk dårlig når jeg ser 40-60 åringer som skriver sms som tenåringer. Klemz, verfall oxo osv.

Skrevet

Er ikke så glad i ordet "hyggelig". Syns ikke det høres noe hyggelig ut...:)

Skrevet

Jeg er lite glad i ord med fremtredende skj-lyd. Synes lyden er stygg og det hjelper ikke akkurat på at så mange har problemer med å uttale ord med den lyden riktig...

Hmm, kanskje derfor jeg alltid har hatt en aversjon mot navn som jeanette og Charlotte og michelle....

Skrevet (endret)

Sier meg enig i "deg om det", mellomkjøtt og utflod. Legger til eggløsning, morkake, truse... "den er grei"-uttrykket. Vet det er mange flere men kommer ikke på nå.

Endret av holaho
Skrevet
Det er da vittelig et vittig ord? :) Jeg hater ordet "lo". (Som i navlelo.) Ekkelt ord på noe kjempeekkelt. Ellers får jeg ofte sånne øyeblikk der jeg synes ord høres rare ut, og må si dem inni meg selv flere ganger fordi jeg synes de er merkelige. Det går over da. Hehe.

Akkurat sånn er jeg og. Plutselig kan ett ord være skikkelig rart og jeg må si det inni meg, også tenker jeg på hvem som bestemte at akkurat det sku hete det, også går det over. :)

Skrevet

Akkurat sånn er jeg og. Plutselig kan ett ord være skikkelig rart og jeg må si det inni meg, også tenker jeg på hvem som bestemte at akkurat det sku hete det, også går det over. :)

Prøv "bryllup". Blir supercorny når man har sagt det høyt en fem-ti ganger ;-)

Skrevet

Jeg liker ikke ordet måte som i på en måte eller du må feste med måte.... Hvem er denne måte?

Et annet ord jeg missliker sterkt er snart.... Hvor lenge er snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...