Gå til innhold

Skulle bestille barnevogna i dag, men..

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥
Skrevet

...fikk skikkelig bakoversveis da leveringstiden var mye lengre enn forventet! Hadde blinket oss ut en Emmaljunga Nitro med Brown flowers sittedel og Citybag supreme pp bagdel. Hadde hørt at 2013-kolleksjonen til Emmaljunga skulle være i butikk fra slutten av august og at det var ca 2 ukers leveringstid. Sjokket var derfor stort da de ikke kunne levere før 2. Uka i oktober (terminuka mi)...! Dette var hos Babyshop. Ringte også Kattis i Strømstad hvor leveringstiden var enda verre. Lite lysten på å gjøre all barnevognresearch på ny tok vi en råsjans og bestilte.. Tenkte jeg kunne legge ut historien til skrekk og advarsel for andre som kanskje også har somlet med barnevognbestillinga (og med et lite håp om at noen vet om et sted man kan få den med kortere leveringstid)... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipe greier altså.

Her er det vanlig at det er 6 ukers levering

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Kjipe greier altså. Her er det vanlig at det er 6 ukers levering

Kanskje jeg rett og slett har misforstått, da.. Menmen, er jo ingen andre å skylde på enn meg selv...

Skrevet

Men vi satser på den kommer før, og at alt går greit :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Men vi satser på den kommer før, og at alt går greit :)

Takk!! Ja, har jo hele tiden sagt jeg kommer til å gå maks overtid, får krysse fingre for at det holder vann :)

Skrevet

Emmaljunga har lang leveringstid fordi de lager etter bestilling..

Så hvis ikke butikken tilfeldigvis har den du har blinket ut, så må man bare vente..

Hvis jeg misforsto de rett;)?, så skal barnevognen monteres i butikken for å kontrollere at alt er riktig også..

(det var en vogn som knirket når vi prøvde ulike vogner- så den måtte hun undersøke nærmere, for det kunne de ikke selge..!)

Vi bestilte vår city cross for 2-3 uker siden, den blir levert om 1 mnd..;)

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Emmaljunga har lang leveringstid fordi de lager etter bestilling.. Så hvis ikke butikken tilfeldigvis har den du har blinket ut, så må man bare vente.. Hvis jeg misforsto de rett;)?, så skal barnevognen monteres i butikken for å kontrollere at alt er riktig også.. (det var en vogn som knirket når vi prøvde ulike vogner- så den måtte hun undersøke nærmere, for det kunne de ikke selge..!) Vi bestilte vår city cross for 2-3 uker siden, den blir levert om 1 mnd..;)

Ja, etter litt research så stemmer vel det.. Og butikkene har vel lite inne nå som det nettopp har kommet ny kolleksjon. Fant en leveringsoversikt på emmaljunga.com også, så det er lite håp om å få den noe tidligere. Jaja, jeg får knipe igjen ;)

Skrevet

Det er ikke det verste å være uten vogn den første uka eller ukene. Du kan jo bruke både bæresjal, vugge eller la henne sove sammen med deg osv :)

Vi har også bestilt vogn (ikke emmaljunga, og ikke fra en fysisk butikk) fra vognimport.no og har fått beskjed om at varene er forsinket grunnet tollsjekk og uvær. Så du kan trøste deg med at dette ikke kommer til å skje med vogna du har bestilt, det kunne fort blitt mye senere da.

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Det er ikke det verste å være uten vogn den første uka eller ukene. Du kan jo bruke både bæresjal, vugge eller la henne sove sammen med deg osv :) Vi har også bestilt vogn (ikke emmaljunga, og ikke fra en fysisk butikk) fra vognimport.no og har fått beskjed om at varene er forsinket grunnet tollsjekk og uvær. Så du kan trøste deg med at dette ikke kommer til å skje med vogna du har bestilt, det kunne fort blitt mye senere da.

Takk for trøst!! Har researcha bæresjal grundig de siste dagene og skal definitivt kjøpe et :)Vugge er heldigvis også i gjære.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...