Gå til innhold

Tom for Lifeline Care kosttilskudd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar en multivit pille jeg kjøpte på butikken. Og møllers dobbel. Kunne ikke ta lifeline serien mer fordi jeg ikke trenger jern. Da jeg var 12 uker var blodprosenten på 15. Og det er nokså høyt har jeg hørt :P

Ikke at det betyr mye for deg, men nå uten jern ligger den på 12 :)

OK. Jeg liker svært godt disse alt i ett vitaminene, sånn siden jeg ikke er så flink med hvilke vitaminer man bør ta. Tran tar jeg virkelig ikke, men jeg kan da ta A og D vitaminer (som tran er?), og så er jeg "reddet". I tillegg bør man vel ha Omega 3. Noe mer man bør ha for barnets eller egen skyld?

Annonse

Jeg tar vanligvis ikke kosttilskudd, jeg får i meg det jeg trenger gjennom variert kost og supermat. Men nå, siden jordmor anbefaler det så sterkt, så gjør jeg det i graviditeten. Også fordi det ikke er alle typer supermat man bør spise når man er gravid. (Og fordi det har blitt endel utskeielser etter jeg ble gravid... ;) )

Men det du trenger for å "sikre" deg er tran (flytende eller kapsler) som inneholder omega 3 og A og D vitamin. I tillegg tar du en multivitamin UTEN A og D vitamin. Dette står spesifisert utenpå boksen.

Hvis du ikke liker transmaken skal Eskimo omega 3 være den "reneste" som selges i kapsler. Lykke til! :)

Bare få de på apoteket til å hjelpe deg å sette sammen riktig multivitamin og omega 3 hvis du synes det er vanskelig. Både legen og Jordmorda mi sier jeg må ta multivitamin og tran/omega 3.
Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...