Lene~mor til tre Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Stakars lille jenta mi som har bursdag å har 39 i feber. . Regner egentlig med at det er pga tenner men hva om hun er syk. . Huff vanskelig å vite/merke forskjell synes jeg. Hun har ikke hatt feber når hun fikk sine tre første tenner, å er det vanlig at de da får feber hele dagen ? Virker egentlig ikke syk heller da, litt mer grinete og trøtt å slapp er hun jo men det er jo ikke så rart når man har 39 i feber da. . Vi får se ann hvordan dette utvikler seg.
Babyønske �� Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jenta mi var også syk med høy feber på 1 års dagen sin. Så det ble ikke den helt store feirigen på henne. Hos henne vedvarte feberen, så den 5 dagen gikk jeg til lege, men var ikke noe unormalt på prøvene, så ble konkludert med virusinfeksjon. Hun ble syk med det samme 3 uker senere, så jeg gikk på ny til lege, fortsatt ikke noe å finne på prøvene. Og da mente legen det kunne være en besværlig tann som brukte tid på å komme gjennom. Godt mulig det var det, for hun fikk 3 tenner på rappen i mars og den 4. drøyde og kom ikke før i juli. Hun har forøvrig vært plaget med alle tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå