Gå til innhold

Bare et glad innlegg:) (laaaaangt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å nyter sola, kjenner lille monster i magen og er bare så utrolig gla for att magen enda er her.. (er lei ja, men samtidig gla) Etter å blitt konisert og diverse andre ting nedentil så så fikk vi beskjed att vi ikke kunne få flere barn, om jeg mot formodning skulle bli det kom jeg nok til å miste.. For min del hadde det ingen betydning at jeg ikke kunne få flere, da jeg har to friske, fine barn fra før:) men så skjedde det, jeg ble gravid, men legene hadde sagt sitt så vi gledet oss ikke all verden over dette.. Var vel mest redd.. Var til legen, 7 uker på vei.. Men som han også sa, ikke bli sjokkert om dette går til *hel....* neida, dette var vi klar over.. Men neida, denne spiren skulle ikke slippe:) bestilte ny time til legen i uke 12. Jøss, er du fortsatt gravid?? Jada:) ble henvist til UL på sykehuset og fikk se at alt var bra og diverse :) men der og sa de, du kan fortsatt miste.. Det hadde vi på det tidspunkte ikke tenkt på.. Begynte å blø litt i uke 16 så da forsvart håpe at 3.mann skulle komme.. Ringte legen og han ba meg ringe direkte til sykehuset. Fikk komme inn med en gang.. Fortsatt er lite hjerte som slo der inne.. Kunne heller ikke finne årsaken til blødningen.. Fra den dagen ble det bestemt at jeg skulle komme en dag i uken for kontroll.. De sa også at gikk det galt nå kom de ikke til å prøve å "redde" det.. Men etter uke 23 så gjorde de alt.. Jeeeei, hold deg inne i 7uker til da lille.. Ukene gikk og det ble tyngre å tyngre for hver dag.. Går dette bra, går alt bra.. Endelig uke 23:) det værste er over.. Men da bestemte lille seg for at nå vil jeg ut.. Fikk nedpress og ble uvell.. Beskjeden var, forbered dere på prematur barn.. Var fortsatt på ukentlig kontroll til sykehus og jordmor.. Etter uke 34 sa de, kommer barnet nå så får det komme. Vi har gjort vårt.. Men med det samme legene sa at vi tar ingen nye kontroller nå så ble det stille.. Alt ble rolig inni der. Var på en liten kontroll i uke 36. Hode lå ned som før, rompa godt planta oppi magen min og hender og føtter som en spillemann:) er i dag i uke 39+2 og ingen antydning til at monster i magen vil ut:) er så gla for att alle legene har tatt feil :) derfor nyter jeg magen min enda:) + ikke gått opp et gram i kilo:)

Ville bare dele min glade historie :) fordi jeg er så glad for at lille bare har lurt oss:) (på en god måte så klart)

Ha en fin dag alle der ute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en flott historie! Og nyt videre ditt lille mirakel :)

Skrevet

Flott historie :)

Så bra at den lille har klamret seg fast. Får håpe at fødselen er like glad som de 9 månedene har vært. Til lykke videre :)

Skrevet

Oi, sitter her og er så rørt jeg nå! Jeg er glad sammen med deg :)

Skrevet

Er virkelig glade vi å :) alle mann:) men kjenner att lille kan med glede komme nå:)

Skrevet

Hurra, og velkommen ut når du vil nå, lille venn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...