Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hei. I går kveld + i hele natt har jeg kastet opp og hatt diaré. Er i 13. uke, og har ikke kastet opp før i svangerskapet, så er ganske sikker på at dette er enten matforgiftning eller omgangssyke. Har aldri følt meg så dårlig som jeg gjorde i natt. Føler meg heldigvis litt bedre nå. Noen andre som har opplevd dette? Håper ikke det kan være farlig for fosteret.
Oktoberbabyen Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg fikk omgangssyke når jeg var 8 uker på vei.. Iflg lege så gjorde det ingenting for fosteret, men fy søren det var pyton. Sålenge jeg lå helt musestille så gikk det nesten greit, men snudde jeg meg i sengen så kastet jeg momentant opp og da var det bare å snuble seg utover mot toalettet siden det da kom andre veien og.. Har hatt en del runder med omgangssyke før, men aldri vært så dårlig som jeg var den runden der.. Håper jeg ikke får prøve det igjen! Men fosteret hadde det visstnok helt fint, og tok ingen skade av det selv om jeg mistet 3-4kg de dagene der.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Hadde omganssyke når jeg var høygravid. Helt jævlig, men babyen hadde det fint
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Omgangssyke er ikke noe problem (annet enn for deg..), men om det er matforgiftning bør du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg har oppkast og diare flere netter i uken, varer 2-3 timer hver gang. Legen min har ikke sagt noe på det, babyen tar likevel den næringen den trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå