lflaten Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Var på overtidskontroll på sykehuset i dag. Og der kunne de plutselig fortelle at jenta nå lå i sete leie!!!! Lå med hodet ned sist uke, men ikke festet.... er det vanlig at dette skjer så seint???
Lille spire 12 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Var på overtidskontroll på sykehuset i dag. Og der kunne de plutselig fortelle at jenta nå lå i sete leie!!!! Lå med hodet ned sist uke, men ikke festet.... er det vanlig at dette skjer så seint??? Er nok mulig dette, ihvertfall for fleregangsfødende.
3 blå Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Her har gutten ligget i sete/tverrleie i mangen uker. For ei uke siden hadde han snudd seg til hodeleie, men jordmor sa at han fremdeles kunne snu seg tilbake. Jeg er tredjegangs så hodet fester seg ikke alltid da. Mente de på føden at du skulle føde i sete? Vil de prøve vending?
lflaten Skrevet 16. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2012 Legen mente at jeg skulle føde i sete ja. Snakket ikke om vending engang. Vet ikke om det er for seint. Er jo 7 dager overtid alt. Ble så perpleks at jeg gikk derifra uten å egentlig vite noen ting. Skal tilbake lørdag, men hva om noe skjer før?hjelp!! hva slags info har du fått ang. setefødsel?
3 blå Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Jeg var på ul i uke 34 og fikk egentlig ikke så mye info ang setefødsel. Legen ville avvente å se om han snudde seg til hodeleie før vi planla for mye. Jeg skal tilbake på ul på tirsdag, så spennende å se hvordan han ligger. Jeg er ikke så intr i å føde i sete... Gutten er målt til å være ca 4,5 kg til termin. Lykke til! Håper du får mer info i morgen
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Har du fått snakket med føden/lege siden sist?
lflaten Skrevet 17. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2012 Hadde en lang prat med jordmor i dag , og det var deilig. Gikk igjennom åssen prosedyren var. Ba meg skrive opp evt spm til i morgen. Og at så rolig og bestemt som jeg er vil alt gå bra :-) Vil føde vaginalt så langt det lar seg gjøre. Og innse at epidural er det beste med sånn en fødsel ( hadde ikke lyst til å ha det, siden jeg klarte meg fint uten sist)Og nå har de jo estimert ungen til å bli 3, 8 så skal kreve å bli satt i gang så ikke den blir enda større :-) så får vi se hvor tøff jeg er i morgen
Sabrinalill Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Lykke til i morgen da og håper de sette deg i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå