selma07 og engel Skrevet 16. august 2012 #1 Del Skrevet 16. august 2012 Min tredje abort er et smertelig faktum:( takk for meg, og lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Califa Skrevet 16. august 2012 #2 Del Skrevet 16. august 2012 Huff da... Sender mange gode klemmer til deg, og ønsker deg lykke til med prøving når du er klar for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LØVEN1 Skrevet 16. august 2012 #3 Del Skrevet 16. august 2012 Leit å høre, har selv opplevd 3 sa i løpet av 2 år og trodde til slutt ikke at vi noen gang kom til å få flere barn. 1 dyktig gynekolog foreslo at jeg skulle ta blodfortynnende (albyl-e) ved neste graviditet i de første mnd for å øke blodsirkulasjonen i morkaken. Dette gjorde jeg og her sitter jeg klar til å føde vårt andre barn, i disse dager. Jeg ble ikke utredet på forhånd, utover bruk av ul for å se at jeg ikke hadde rester fra tidligere aborter eller annet som hindret svangerskapene i å lykkes. Vet du noe om hvorfor du mister? Gode klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2010&April 2013 Skrevet 16. august 2012 #4 Del Skrevet 16. august 2012 Ånei ;( Uff, det var veldig trist Å høre. Krysser fingrene for at du snart finner plass, og blir værende, pÅ ett nytt forum <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vårbarn2013 Skrevet 17. august 2012 #5 Del Skrevet 17. august 2012 Stakkars deg! Føler virkelig med deg!! Har en vennine som har vært gjennom det samme med hun klarte det til siste, så ikke mist motet. Krysser fingre og tær for at du kommer tilbake på BiM snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 17. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 17. august 2012 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå2010+rosa2013 Skrevet 24. august 2012 #7 Del Skrevet 24. august 2012 huff. sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarn73 Skrevet 25. august 2012 #8 Del Skrevet 25. august 2012 Huff det var leit:( Stor trøsteklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
najaden Skrevet 25. august 2012 #9 Del Skrevet 25. august 2012 Så trist. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå