Kulaa Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 I går hadde min bror og bestevenninne overraskelses baby shower for meg og vesla i magen! Det var så utrolig koselig! Og jeg ante faktisk ingenting!!! Kom hjem fra café tur med mamma og hele gårdsplassen var full av biler, jeg skjønte ingenting før jeg kom inn, og der satt alle sammen, alt var pyntet med rosa og sløyfer! De hadde ordnet med noen koselige leker også, det var rett og slett kjempe morro!! En kjempe morsom overraskelse og en super koselig dag! Lille frøkna fikk mye fine klær stelle produkter, bamser, leker og andre ting! Av farmor og farfar fikk hun en vugge som farfar har laget, da kom det til og med noen tårer, den var så utrolig fin! De hadde vært så oppfinnsomme alle sammen! En fantastisk dag! Noe jeg aldri kommer til å glemme!
Lisse_01 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Så utrolig koselig veldig heldig du er. Skulle ønske noen gjorde det for meg også
Vinterblomst Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 så koselig!! jeg skal arrangere selv hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå