Stoltest Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Snuppa er 8, snart 9 mnd, og det er så og si umulig å få i henne brødskive? hun gaper og tar imot de små bitenen men lagrer de bare i munnen til det blir såpass fullt at hun hoster og brekker seg. Hun spiser ellers grøt og middagsglass og dette går helt greit. Prøver å gi henne brødskive hver dag til lunch men er begynt å grue meg til hele måltidet idet vi bruker så lang tid på det og det er så mye styr. Siden hun får to grøtmåltider iløpet av dagen syns jeg ikke jeg kan gi grøt til lunch også. Noen andre med samme problem eller noen som har tips?!
bitthen Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Ja, gi grøt og prøv senere. Gutten min åt ikkeskive før bhg start,
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Det som hjalp hos oss var at gutten fikk spise selv (han liker ikke å bli matet...)! Og så tilbyr vi vann etter hver gang han tar et jafs slik at han får skylt ned maten.
HH72 Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Helt normalt. Ta en pause og prøv igjen om en uke eller to, plutselig løsner det. Ingen hast med å lære å spise brød:-)
Stoltest Skrevet 16. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2012 Takk for svar, skal roe litt ned og prøve igjen om en liten stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå