Gå til innhold

Har donoreggtvillinger og naturlig gravid nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillingene mine er 1 år gamle og har nettopp oppdaget at jeg er gravid. Utrolig redd for å få et barn som er ikke frisk fordi jeg hadde ikke sjans til å få barn med mine dårlige eggkvalitet, derfor donerte vi egg. Er det mulig å sikre seg at man bærer et friskt barn? Dessuten er det ikke lett å trille 3 barn under 2 år. Jeg er utrolig glad men kjempe redd. Til påsken er jeg 3 barns mor i en alder av 44 år? Jeg kan tenke meg at jeg provoserer mange med mine "luksus" problemer, men dette er ikke lett. Ta bort et liv er nesten uaktuelt, men skal man risikere å utsette sine barn til stress og mas hvis noe ikke skulle stemme? Er lille nurken frisk så takler vi hverdagen på en eller annen måte. Ikke døm meg for mine forvirrende kaotiske tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å sjekke med fastlegen din hvilke testmuligheter du har ut over trisomi-testene.

Det er lov å ha bekymringer, det er lov å ha tvil og det er ditt valg og ingen andres hva du velger.

De som kommer dragende med negative tanker og er dømmende, bør vokse opp og holde kjeft om de ikke har noe positivt å si. Misforstå meg rett; det er lov å være uenig, men ikke å dømme!

• 2 uker senere...
Skrevet

Du bør vel kanskje gå et annet sted med slike bekymringer. Blir litt feil. Hva m abortforumet?

• 3 uker senere...
Skrevet

det finnes en klinikk i bergen som utfører alle blodprøver og som du kan ta når du er 3 mnd. den vil fortelle deg om alle genetiske feil, sykdommer som er i vente mv. Tror egget ditt er av ypperste kvalitet og er selve gull egget. Lykke til fremover!

hvilket land hentet du donor fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...